پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۷۸ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱بررسی تاثیر ارایه اطلاعات محصول بر قصد خرید تکانشی آنلاین با میانجی گری جستجوی لذت گرایانه در بازاریابی محتوای دیجیتالسعید عشرتیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
۲بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده مصرف‌کننده بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتبار برند و هویت برند در صنعت بیمه (مورد مطالعه: مشتریان بیمه آسیا)علی صباح احمد برزنجیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۱ اسفند ۱۴۰۳
۳تاثیر تناسب فرد - شغل بر رفتارهای انحرافی با نقش میانجی عجین شدن با شغل و تعدیل¬گری عدالت سازمانی ادراک شدهمهدی فراهانیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۲۱ بهمن ۱۴۰۳
۴بررسی اثر ادراک برند مصرف کننده بر رفتار خرید انلاین مصرف کننده در آژانس های مسافرتی تبریزمحمد اسماعیلی شایانکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۲۰ شهریور ۱۴۰۳
۵سبک زندگی سبز: گذرگاهی بین توانمندسازی سبز و رفتار شهروندی سبزجبار صحت مندکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۹ شهریور ۱۴۰۳
۶بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر چابکی استراتژیک و بهره وری کارکنانمصطفی زکی اسدیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۷تاثیر همرنگی بر قصد خرید اینترنتی با نقش میانجی رفتار هم آفرینی ارزش مشتریعلی هاشم زادهکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۳ اسفند ۱۴۰۲
۸پیش بینی قصد ترک خدمت اساتید دانشگاههای دولتی ایران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعیسمیرا جوزنکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۵ بهمن ۱۴۰۲
۹تاثیر ادراک سیایت های سازمانی کارکنان در بروز رفتارهای ضدتولید فردی و سازمانی با نقش واسطه ای خصومتبهزاد حاجی حسینلوکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۵ بهمن ۱۴۰۲
۱۰اثر ادراک مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان با نقش تعدیلگر جو اخلاقی در سازمانهای مراقبت های بهداشتی و درمانیسیدیوسف حسینیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۵ بهمن ۱۴۰۲
۱۱تاثیرات ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریانمعصومه عبدالهیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۲۱ آبان ۱۴۰۲
۱۲هوش مصنوعی چگونه می تواند به مدیران منابع انسانی در تشخیص ترک خدمت استعدادها کمک کند؟رقیه نامورکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۳۰ شهریور ۱۴۰۲
۱۳بررسی تاثیر امنیت درک شده بر پذیرش سیستم تشخیص چهره در هتل های تبریزویدا باهنرکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۹ شهریور ۱۴۰۲
۱۴مسولیت اجتماعی شرکت و رفتار شهروندی خدمت محورعلیرضا بابالوکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۰۱ مرداد ۱۴۰۲
۱۵تاثیر نظارت الکترونیکی بر رفتارهای انحرافی با نقش تعدیل گری جواخلاقیبهاره چروم خیرآبادیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
۱۶نقش واسطه ای نوآوری فن آورانه در تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهره وری نیروی انسانینوید محمدیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۹ بهمن ۱۴۰۱
۱۷بررسی تاثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین المللی شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه محورآیلار احمدیانکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۸ بهمن ۱۴۰۱
۱۸تحلیل نقش سرمایه انسانی و قابلیت های بازاریابی پویا بر مزیت رقابتی در صنعت هتلداریمینا حاجی سلمانیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۷ بهمن ۱۴۰۱
۱۹تاثیر کیفیت زندگی کاری بر قصد ترک شغل با نقش تعدیلگری جو غیر مدنی محیط کارعبدالله عبدالباقی ثابت عبدهکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۱۶ بهمن ۱۴۰۱
۲۰ارایه الگوی مفهومی برندسازی اخلاقی در کسب و کارهامحمد مقدسیکارشناسی ارشداستاد راهنمادانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز۳۰ شهریور ۱۴۰۱