مقالات در نشریات
- ۱. Samad Rahimiaghdam و Toktam Niroumand،Analyzing the Relationship between Perceived Social Responsibility and Employees' Affective Commitment and Green Behaviors: Moderating Role of Ethical Climate،INTERNATIONAL JOURNAL OF Ethics & Society،۲۰۲۲.
- ۲. صمد رحیمی اقدم , ناصر صنوبر , آیلار احمدیان،بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور،مدیریت کسب و کارهای بین المللی،مجلد ۲۲،شماره صفحات ۱۷۷-۱۹۵،۱۴۰۲.
- ۳. صمد رحیمی اقدم , بهاره چروم خیرآبادی , فرزانه فاطمی،تحلیل رابطه نظارت الکترونیکی بر رفتارهای انحرافی کارکنان: نقش تعدیلکننده جو اخلاقی،اخلاق در علوم و فناوری،شماره صفحات ۶۹-۷۶،۱۴۰۲.
- ۴. صمد رحیمی اقدم و شادی رعیتی،بررسی تأثیر استفاده از اینستاگرام بر قصد کارآفرینی زنان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خودکارآمدی،پژوهش های نوین روانشناختی،مجلد ۶۸،شماره صفحات ۱۲۳-۱۳۲،۱۴۰۱.
- ۵. زهرا حیدری , صمد رحیمی اقدم , سید صمد حسینی،تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز،توسعه کارآفرینی،مجلد ۵۱،شماره صفحات ۴۱-۶۰،۱۴۰۰.
- ۶. صمد رحیمی اقدم , ناصر صنوبر , امیررضا مهین تقی زاده , ابوالفضل حق وردی زاده،ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهانبهدهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین،اخلاق در علوم و فناوری،شماره صفحات ۹۲-۹۹،۱۴۰۰.
- ۷. محمد فاریابی , صمد رحیمی اقدم , وحیده ابراهیمی , سولماز کاظمی،بررسی تاثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی، تحلیل نقش میانجیصادرات نوآورانه،مدیریت کسب و کارهای بین المللی،۱۴۰۰.
- ۸. صمد رحیمی اقدم , حسین رحیمی کلور , ابوالفضل حق وردی زاده دهلیق،شناسایی شایستگیهای محوری راهنمایان تور بینالمللی،گردشگری و توسعه،مجلد ۲۵،شماره صفحات ۶۳-۸۲،۱۳۹۹.
- ۹. دکترصمد رحیمی اقدم*، دکترناصر صنوبر، ابوالفضل حق وردیزاده،شناسایی شایستگیهای اخلاقی راهنمایان تور بینالمللی،اخلاق در علوم و فناوری،مجلد ۳،شماره صفحات ۵۸-۶۴،۱۳۹۹.
- ۱۰. صمد رحیمی اقدم , علیرضا فضل زاده , نوشین ابراهیمی اقدم،تاثیر استراتژی های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی گری اعتماد در فروشگاههای آنلاین،مدیریت کسب و کار هوشمند،شماره صفحات ۱۱۷-۱۴۶،۱۳۹۹.
- ۱۱. صمد رحیمی اقدم , محمد فاریابی , سعیده عزیزخواه،تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش طول عمر مشتری،بررسی های بازرگانی،۱۳۹۹.
- ۱۲. صمد رحیمی اقدم،بازاریابی درونی و بهره وری کارکنان با نقش میانجی رفتار تسهیم دانش در صنعت هتل داری،مدیریت بهره وری،۱۳۹۹.
- ۱۳. محسن عارف نژاد , رضا سپهوند , صمد رحیمی اقدم،مدل ارتقای چابکی سازمانی مبتنی بر انعطاف پذیری منابع انسانی در صنعت بانکداری،مطالعات منابع انسانی،۱۳۹۹.
- ۱۴. صمد رحیمی اقدم، محمد فاریابی، ابوالفضل حق وردیزاده،مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بینالمللی،مدیریت کسب و کارهای بین المللی،مجلد ۶،شماره صفحات ۱۶۳-۱۸۳،۱۳۹۸.
- ۱۵. صمد رحیمی اقدم , ناصر صنوبر , ابوالفضل حق وردیزاده،تبیین مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر استراتژی مدیریت استعداد در صنعت بیمه،بررسی های بازرگانی،۱۳۹۸.
- 16. Samad Rahimiaghdam , Naser Sanoubar , Zahra Ghorbanimoaddab,Effect of Managerial Coaching on Tour Guides' Turnover Intention: The Mediating Role of Work Engagement and Employability,International Journal of Organizational Leadership,Vol. 13,pp. ۱۴۰-۱۵۹,2024,WOS.
- 17. Samad Rahimiaghdam, Reza Babazadeh, Meisam Shamsi,Analysis of the relationship between competency-based factors of competitive advantages: a case of the insurance industry,Int. J. Technology, Policy and Management,2022,scopus.
- ۱۸. Ghulam Nabi , Ghulam Ghous , Samad Rahimiaghdam،DO WE HAVE SUFFICIENT LITERATURE ON E-RECRUITMENT AND SELECTION،International Journal of Economics, Commerce and Management،۲۰۱۷.
- ۱۹. محمد فاریابی , صمد رحیمی اقدم , محمدرضا کوششی , علیرضا پورآقابالایی،تاثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی،مدیریت کسب و کارهای بین المللی،۱۳۹۸،ISC.
نمایش ۱ تا ۱۹ مورد از کل ۱۹ مورد.