ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین

نویسندگانصمد رحیمی اقدم - ناصر صنوبر - امیررضا مهین تقی زاده - ابوالفضل حق وردی زاده
نشریهاخلاق در علوم و فناوری
شماره صفحات۹۲-۹۹
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۴۰۰
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهالکترونیکی
کشور محل چاپایران

چکیده مقاله

لینک ثابت مقاله

متن کامل مقاله

tags: اخلاق کسب‌وکار الکترونیک، تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیک، قصد خرید الکترونیک، بیانیه تضمین