کیومرث تقی پور
رزومه آموزشی و پژوهشی
/file/download/teachersInfo/1699442039-faresume.-taghipour.pdf
سوابق تحصیلی
مقطع تحصیلی | سال اخذ مدرک | رشته و گرایش تحصیلی | دانشگاه |
---|---|---|---|
کارشناسی | ۱۳۸۸ | علوم تربیتی- تکنولوژی آموزشی | دانشگاه تبریز |
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰ | علوم تربیتی- تکنولوژی آموزشی | دانشگاه علامه طباطبایی تهران |
دکترای تخصصی | ۱۳۹۵ | علوم تربیتی- تکنولوژی آموزشی | دانشگاه تربیت مدرس تهران |
اطلاعات استخدامی
محل خدمت | عنوان سمت | نوع استخدام | نوع همکاری | پایه |
---|---|---|---|---|
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی | هیات علمی- دانشیار تکنولوژی آموزشی | آزمایشی | تمام وقت | ۱۰ |
سوابق اجرایی
- مشاور دانشجویان استعداد درخشان، دانشگاه تبریز، ۱۴۰۲
- مشاور انجمن علمی علوم تربیتی، دانشگاه تبریز، ۱۴۰۱.
- مدیر آزمایشگاه تکنولوژی آموزشی دانشگاه تبریز، ۱۳۹۶-۱۴۰۰
- عضو انجمن فناوری آموزشی ایران، ۱۳۹۶ تا تاکنون.
- عضو انجمن یادگیری الکترونیکی ایران، ۱۳۹۲ تا تاکنون.
- کسب رتبه اول گرایش تکنولوژی آموزشی، کنکور سراسری کارشناسی ارشد، ۱۳۸۸.
- کسب رتبه سوم مجموعه علوم تربیتی ۱، کنکور سراسری کارشناسی ارشد، ۱۳۸۸.
- انتخاب بهعنوان نفر دوم مجموع آزمون کتبی و مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس، آزمون ورودی مقطع دکتری،۱۳۹۱.
- بهرهمندی از تسهیلات نظام وظیفه بنیاد ملی نخبگان در مقطع دکتری، بنیاد ملی نخبگان، ۱۳۹۵-۱۳۹۳.
- بهرهمندی از جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در مقطع دکتری، بنیاد ملی نخبگان، ۱۳۹۵-۱۳۹۳.
- انتخاب طرح پژوهشی"طراحی و اعتباریابی دورههای آموزشی برای کاربران کتابخانههای عمومی ایران، و ارائه مدل کسب و کار برای هر یک از دورههای آموزشی" به عنوان طرح پژوهش ملی برتر از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ۱۴۰۰
- طراحی پیام و مواد آموزشی، مقطع کارشناسی.
- کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت، مقطع کارشناسی.
- تولید فیلمهای آموزشی، مقطع کارشناسی.
- مقدمات تکنولوژی آموزشی، مقطع کارشناسی.
- تولید محتوای الکترونیکی، مقطع کارشناسی.
- طراحی آموزشی، مقطع کارشناسی.
- اصول عکاسی و فیلمبرداری، مقطع کارشناسی.
- آموزش از راه دور، مقطع کارشناسی.
- مبانی چندرسانهای آموزشی، مقطع کارشناسی.
- تربیت رسانهای، مقطع کارشناسی.
- زبان تخصصی، مقطع کارشناسی.
- سمینار در تکنولوژی آموزشی، مقطع کارشناسی.
- آموزش از راه دور و کاربرد آن در توسعه منابع انسانی، مقطع کارشناسی ارشد، رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی.
- فناوریهای نوین یادگیری، مقطع کارشناسی ارشد، رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی.
- فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در برنامه درسی، مقطع کارشناسی ارشد، رشته برنامه ریزی درسی.
- طراحی برنامههای آموزش ضمن خدمت، مقطع کارشناسی ارشد، رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی.
- مدیریت دانش، مقطع کارشناسی ارشد، رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی.
- نظام جامع یادگیری الکترونیکی، مقطع کارشناسی ارشد، رشته تکنولوژی آموزشی.
- طراحی و تولید چندرسانه ای آموزشی، مقطع کارشناسی ارشد، رشته تکنولوژی آموزشی.
- کاربرد فاوا در برنامه درسی، مقطع کارشناسی ارشد، رشته تکنولوژی آموزشی.
- طراحی دوره آموزش عکاسی با موبایل و دوربین براساس اصول مبنایی آموزش مریل (۲۰۲۰)، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارت استفاده از اینترنت براساس اصول مبنایی آموزش مریل (۲۰۲۰)، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش نرم افزار ورد براساس اصول مبنایی آموزش مریل (۲۰۲۰)، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت براساس اصول مبنایی آموزش مریل (۲۰۲۰)، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش رزومه نویسی شغلی براساس اصول مبنایی آموزش مریل (۲۰۲۰)، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش ارتقای سلامت جسمانی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارتهای فرزندپروری براساس اصول آموزشی سازنده گرایی، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش ارتقای سلامت روان براساس اصول آموزشی سازنده گرایی ، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش راهبردهای یادگیری- مطالعه براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارتهای سواد رسانه ای براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارتهای کارآفرینی و کسب و کار براساس الگوی طراحی آموزشی چهار مولفهای مرینبور، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش راهاندازی کسب و کار اینترنتی براساس الگوی طراحی آموزشی چهار مولفهای مرینبور، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارتهای ارتباطی زوجین براساس اصول آموزشی سازندهگرایی، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- طراحی دوره آموزش مهارتهای زندگی براساس اصول آموزشی سازندهگرایی، با نظارت و راهنمایی دکتر هاشم فردانش، نهاد کتابخانه های عمومی ایران، ۱۴۰۰.
- راهاندازی سیستم مدیریت یادگیری مودل (Moodle) برای آموزش الکترونیکی دروس علوم تربیتی، دانشگاه تبریز، ۱۳۹۷.
- طراحی و توسعه نظام پشتیبانی عملکرد طراحی آموزشی (IDPSS)، دانشگاه تربیت مدرس تهران، ۱۳۹۵.
- ارزشیابی دورههای یادگیری الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس براساس استانداردهای طراحی آموزشی، دانشگاه تربیت مدرس تهران، ۱۳۹۴.
- طراحی دورههای آموزش حضوری و الکترونیکی، خاتم الاوصیا، ۱۳۹۳.
- طراحی و توسعه دوره آموزش الکترونیکی دروس ژنتیک باکتری و مقاومت دارویی بر اساس الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث و مریل، و رویکرد سازندهگرایی، دانشگاه علوم پزشکی، ۱۳۹۳.
- طراحی نرمافزار آموزشی درس تاریخ تحلیلی صدر اسلام، شرکت سمفا- مرکز رشد فناوری دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۳۹۰.
- تحقیق و توسعه دانشگاه الکترونیکی، شرکت سمفا- مرکز رشد فناوری دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۳۹۰.
- طراحی وبسایت تکنولوژی آموزشی، دانشگاه تبریز، ۱۳۸۸.
- طراحی آموزشی (سیستمی و سازندهگرایی) برای بهسازی عملکرد کارکنان در سازمانها.
- طراحی آموزشی (سیستمی و سازندهگرایی) در آموزش عالی و آموزش پزشکی.
- آموزش الکترونیکی (مدارس هوشمند، و دانشگاههای الکترونیکی).
- کاربرد فاوا در برنامه درسی، و شکاف دیجیتالی.
- گیمفیکیشن در آموزش حضوری و الکترونیکی.
- کاربرد فناوری در آموزش.
- طراحی و توسعه نرم افزارهای چندرسانهای آموزشی براساس اصول چندرسانهای و استانداردهای آموزشی.
- ارزشیابی آموزشی در محیطهای حضوری و الکترونیکی.
- تکنولوژی آموزشی با تاکید بر آموزش ویژه (آموزش افراد دارای نارساییهای تحولی).
- طراحی و توسعه نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی برای بهسازی عملکرد کارکنان در سازمانها.
- کاربرد روشهای نوین و الکترونیکی (از قبیل؛ آموزش الکترونیکی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، شبیه سازی، و ...) بهسازی عملکرد کارکنان در سازمانها.
سوابق پژوهشی
- دوره دانش و مهارت افزایی"آموزش آنلاین در کلاس مجازی، و سنجش و ارزشیابی الکترونیکی"(۸ ساعت)، ویژه اساتید گروههای عمده علوم انسانی، دانشگاه تبریز، ۱۳۹۹.
- دوره دانش و مهارت افزایی"آموزش آنلاین در کلاس مجازی، و سنجش و ارزشیابی الکترونیکی"(۸ ساعت)، ویژه اساتید گروههای عمده کشاورزی و دامپزشکی، دانشگاه تبریز، ۱۳۹۹.
- دوره دانش و مهارت افزایی"آموزش آنلاین در کلاس مجازی، و سنجش و ارزشیابی الکترونیکی"(۸ ساعت)، ویژه اساتید گروههای عمده فنی- مهندسی، دانشگاه تبریز، ۱۳۹۹.
- دوره دانش و مهارت افزایی"آموزش آنلاین در کلاس مجازی، و سنجش و ارزشیابی الکترونیکی"(۸ ساعت)، ویژه اساتید گروههای عمده علوم پایه، دانشگاه تبریز، ۱۳۹۹.
- دوره آموزشی"تکنولوژی آموزشی" (۸ ساعت)، ویژه مدرسان کارکنان دولت، سازمان برنامه و بودجه، ۱۳۹۸.
- دوره آموزشی"کاربرد فناوری در آموزش" (۲ ساعت)، ویژه اساتید دانشگاه، دانشگاه تبریز، ۱۳۹۸.
- مقالات علمی پژوهشی ملی و بین المللی
- Using Gamification to Support Learning in K-۱۲ Education: A Systematic Literature Review. British Journal of Educational Technology, ۲۰۲۳.
- نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- ۱۹ در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تبریز، مجله فناوری آموزش،۱۴۰۱.
- بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتباربخشی آن: یک مطالعه کیفی، فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی، ۱۴۰۱.
- طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی، فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، ۱۴۰۱.
- تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی در مقطع متوسطه، نشریه چشم انداز برنامه درسی و آموزش، ۱۴۰۰.
- شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی کاربران کتابخانه های عمومی ایران برای طراحی و اجرای دورههای آموزشی مناسب در سطح کشور، فصلنامه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، ۱۴۰۰.
- شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه اساتید در شرایط کرونایی، نشریه نامه آموزش عالی، ۱۴۰۰.
- ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در بین دانش آموزان و معلمان دوره متوسطه اول شهر تبریز در شرایط ویروس کووید-۱۹، مجله رویکردهای نوین آموزشی، ۱۴۰۰.
- اثربخشی نرمافزار چندرسانهای آموزشی کودک نابغه بر نگرش و یادگیری مهارت زبانآموزی کودکان پیشدبستانی، نشریه علمی آموزش و ارزشیابی، ۱۴۰۰.
- شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی، نشریه چشم انداز برنامه درسی و آموزش، ۱۴۰۰.
- مقایسه سطوح سه گانه نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی بر بهبود عملکرد و افزایش کارایی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شرکت بیمه دی)، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۱۴۰۰.
- ارزشیابی دورههای آموزش الکترونیکی ناجا براساس اصول طراحی آموزشی و عوامل حضور، نشریه آموزش در علوم انتظامی، ۱۴۰۰.
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد شکاف دیجیتال در برنامه درسی دوره ی متوسطه ی دوم شهر تبریز، مجله فناوری آموزش، ۱۴۰۰.
- A Phenomenological Analysis of Lesson Study: Implications for Persian-as-a-second language (PSL) Learners’ Autonomy، پژوهش نامه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، ۱۴۰۰.
- اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی، مجله پژوهشهای نوین روانشناختی، ۱۳۹۹.
- اثربخشی کلاس درس معکوس در خودکارآمدی رایانه و ادراک از کلاس دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۱۳۹۹.
- ارائه چهارچوبی برای پشتیبانی کتابخانههای عمومی ایران از یادگیری مادامالعمر و اعتباریابی آن، مجله تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، ۱۳۹۹.
- کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه نارساییهای شدید و چندگانه: مطالعه بین رشتهای. فصلنامه کودکان استثنایی، ۱۳۹۹.
- اثربخشی آموزش فلسفه برای نوجوانان با روش کندوکاو فلسفی با بهره گیری از داستان های متون کلاسیک فارسی بر پرورش باورهای زیبایی شناختی و قضاوتهای اخلاقی دانش آموزان دوره متوسطه. مجله مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، ۱۳۹۹.
- تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان در بهبود خودتنظیمی هیجانی کودکان کار. فصلنامه تفکر و کودک، ۱۳۹۸.
- مقایسه اثربخشی و کارایی سه روش "کارآموزی الکترونیکی"، نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی"، و "تجمیع کارآموزی الکترونیکی با نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی" با یکدیگر بر بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شرکت بیمه دی)، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۱۳۹۸.
- شناسایی نرم افزار آموزشی مناسب ویژگیهای رشدی یادگیرندگان دوره پیش دبستانی. فصلنامه نوآوریهای آموزشی، ۱۳۹۷.
- کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند. فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، ۱۳۹۷.
- کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلال یادگیری ویژه: مطالعه میان رشتهای. فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی. ۱۳۹۷.
- کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلال طیف اوتیسم: مطالعه مروری نظامند. فصلنامه سلامت روان کودک. ۱۳۹۷.
- نقش تکنولوژی کمکی در ارتقای کیفیت یادگیری افراد دارای نیارهای آموزشی ویژه: مطالعهای نظامند در حوزه ناتوانیهای تحولی. مجله مطالعات ناتوانی. شماره ۸، ۱۳۹۶.
- تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقعگرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل، مجله فناوری آموزش و یادگیری، ۱۳۹۶.
- نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی بهعنوان راهحل جدید پشتیبانی عملکرد کارکنان در سازمانها؛ ارائه چهارچوبی جهت طراحی آن. فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی. سال سوم، شماره ۹، تابستان ۱۳۹۵.
- بررسی اثربخشی آموزش الکترونیکی درس باکتریشناسی بر اساس رویکرد سازنده گرایی در مقایسه با رویکرد شناخت گرایی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. سال ۱۶، شماره ۳۱، ۱۳۹۵.
- تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی: تعیین وضعیت موجود و مطلوب پژوهشی. فصلنامه روانشناسی تربیتی. سال ۱۱، شماره ۳۸، زمستان ۱۳۹۴.
- بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی. فصلنامه روانشناسی تربیتی. سال ۱۰، شماره ۳۳، پاییز ۱۳۹۳.
- مقالات ارائه شده در همایشهای ملی و بین المللی
- ارزشیابی کیفیت برنامه های آموزشی تلویزیونی در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی، اولین همایش ملی کاربرد فناوری در پداگوژی،۱۴۰۲.
- ارزشیابی کیفیت تدریس تلویزیونی درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی از دیدگاه متخصصان آموزش، دهمین کنفرانس بین المللی و شانزدهمین کنفرانس ملی یادگیری و یاددهی الکترونیکی، ۱۴۰۱.
- بررسی تجارب دانشجویان از فضای مجازی در ارتباط با تعلیم و تربیت: یک مطالعه ی پدیدارشناسی، پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران، ۱۴۰۱.
- ارزیابی کیفیت نرمافزارهای آموزشی علوم و ریاضی دوره متوسطه اول براساس اصول مبنایی آموزش مریل، پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران، ۱۴۰۱.
- آیا برابری دیجیتالی بین معلمان متوسطه اول مدارس دختر شهر تبریز در شرایط کرونایی برقرار است؟، دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی، ۱۴۰۱.
- نظامهای پشتیبانی عملکرد الکترونیکی به عنوان یک مداخلهی الکترونیکی برای بهبود مهارتهای والدگری والدین، دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی، ۱۴۰۱.
- اثرات تربیتی بازی های دیجیتال: برای بهبود روابط فرزندان و والدین، باهم بازی کنیم، دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی، ۱۴۰۱.
- طراحی دوره های آموزش الکترونیکی سازمانی براساس عوامل حضور، سیزدهمین همایش ملی آموزش، ۱۴۰۰.
- طراحی نظامهای پشتیبانی عملکرد الکترونیکی براساس نوع وظیفه شغلی و سطح مهارت کارکنان. دومین همایش ملی فناوری آموزشی، دانشگاه بوعلی سینا همدان. ۱۳۹۹
- کاربرد نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی در بهسازی عملکرد معلمان. هفتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران، دانشگاه شهید بهشتی تهران. ۱۳۹۸.
- طراحی انگیزشی و ضرورت آن در آموزش الکترونیکی. هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران، ۱۳۹۷.
- شناسایی روش مناسب (نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، کارآموزی، و ترکیبی از کارآموزی و نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی) برای بهسازی عملکرد کارکنان در سازمانها. هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران، ۱۳۹۷.
- اثربخشی و کارایی نظامهای پشتیبانی تصمیمگیری بالینی الکترونیکی در بهبود اقدامات بالینی پزشکان و ارتقای کیفیت مراقبت و سلامت بیماران. دومین کنفرانس بین المللی فناوری های نوین در علوم، آمل،۱۳۹۷.
- ارائه چهارچوبی برای طراحی نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی درونزا. دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات. تهران، ۱۳۹۶.
- مقایسه اثربخشی و کارایی نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی با کارآموزی الکترونیکی بر بهبود دقت و صحت، و سرعت عملکرد معلمان در طراحی آموزشی. کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و تعلیم و تربیت. مشهد، ۱۳۹۶.
- طراحی نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، اجرا و سنجش اثربخشی آن بر نگرش و عملکرد معلمان در طراحی آموزشی. پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی. تهران، ۱۳۹۶.
- مقایسه اثربخشی روش آموزش الکترونیکی با الگوی شناختی(مریل و رایگلوث) و الگوی سازنده گرایی درس باکتریشناسی بر یادگیری و رضایت دانشجویان علوم پزشکی. هشتمین همایش ملی آموزش الکترونیکی در پزشکی. دانشگاه تهران، ۱۳۹۴.
- Electronic Performance Support System as a new solution to supporting employee performance in organizations. World Congress on Education Research. Spain, ۲۰۱۶.
- Designing the electronic content for Bacterial genetic lesson based on Cognitivism and constructivism learning theory and evaluating its effectiveness. Research in Science and Technology, Malaysia, ۲۰۱۵.
- داور مجله علمی- پژوهشی فناوری آموزش، دانشگاه تربیت دبیر رجایی، ۱۴۰۰.
- داور سیزدهمین همایش ملی آموزش، دانشگاه تربیت دبیر رجایی، ۱۴۰۰.
- عضو شورای علمی و سیاستگذاری دانشنامه فناوری آموزشی، انجمن فناوری آموزشی ایران، ۱۳۹۹.
- عضو کمیته علمی همایش ملی فناوری آموزشی، دانشگاه بوعلی همدان، آبان ۱۳۹۹.
- داور فصلنامه علمی- پژوهشی آموزش و ارزشیابی، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز.
- داور فصلنامه علمی- پژوهشی نوآوریهای آموزشی، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی.
- داور فصلنامه علمی- پژوهشی تعلیم و تربیت، پژوهشگاه تعلیم و تربیت.