برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
منابع | کتاب روانشناسی شناختی استرنبرگ کتاب ادراک و احساس گلدشتاین کتاب ادارک بینایی در ورزش ویلیامز کتاب ادراک و حرکت با تاکید بر نقش بینایی در کنترل حرکتی |
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | سخنرانی: □ پرسش و پاسخ: □ بحث گروهی: □ یادگیری مشارکتی: □ مبتنی بر پروژه: □ |
نحوه ارزیابی | تشریحی و پروژه |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دوشنبه 8-10 | دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
منابع | کتاب یادگیری و کنترل حرکتی اشمیت و لی
|
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | سخنرانی: □ پرسش و پاسخ: □ بحث گروهی: □ یادگیری مشارکتی: □ مبتنی بر پروژه: □ |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
سه شنبه 8-10 | دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
منابع | کتاب آمادگی جسمانی از اصول تا کاربرد: اسکندرنژاد، نشر اختر کتاب مجموعه آزمونهای میدانی آمادگی جسمانی: اسکندرنژاد، نشر اختر |
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | سخنرانی: □ پرسش و پاسخ: □ نمایشی (نمایش طرز کار وسیله یا مدل): □ بحث گروهی: □ یادگیری مشارکتی: □ مبتنی بر مساله: □ |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دوشنبه-چهارشنبه 8-10 | سالن شهدا و استادیوم | درس عملی تخصصی |
- | - | - |
منابع | استرنبرگ، ر؛ استرنبرگ، ک ( .)1401روان شناسی شناختی ترجمه سید کمال خرازی و الهه حجازی. تهران: انتشارات سمت Taylor, S. , & Workman, L. (2021). Cognitive Psychology: The Basics. Routledge. M. H. , Petrie. T. A. , & Steinfeldt, J. A. (2019). APA handbook of sport and exercise psychology, volume : Sport psychology, Part IV. Cognitive Sport Psychology. |
---|---|
طرح درس | رویکردهای شناختی در انسان |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | سخنرانی: □ پرسش و پاسخ: □ بحث گروهی: □ یادگیری مشارکتی: □ مبتنی بر پروژه: □ |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
چهارشنبه 8-10 | - | - | - |