مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱The Conceptual Framework for Commercialization Of Research Findings in Iranian UniversitiesH.Abbasi. EsfanjaniResearch Journal of Recent Sciences2014
۲Desired State of Entrepreneurial IT Organizations: an analysis based on Iran's SMEsH.Abbasi. EsfanjaniInternational Journal of E-Entrepreneurship and Innovation2010
۳CSFs of e-commerce admission in small and medium size enterprises (SMEs)H.Abbasi. EsfanjaniAfrican Journal of Business Management2010
۴الگوی تحلیلی رابطه کار عاطفی کارکنان با ادراک کیفیت خدمات و رضایت ارباب رجوع در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقیعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی1403
۵الگوی تحلیلی رابطه هم ذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالاعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه مدیریت برند1403
۶الگوی تحلیلی نقش واسطه گری نوآوری سازمانی بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط استان آذربایجان شرقیعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت و کسب و کارهای بین المللی1403
۷نقش واسطه‌گری جامعه‌پذیری و هویت‌سازمانی بین رهبری معنوی و عملکرد کارکنان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی1402
۸تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگانعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت و کسب و کارهای بین المللی1401
۹بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با تأکید بر نقش میانجی سرعت نوآوری در صنعت چرم استان آذربایجان¬شرقیعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات اقتصاد کشاورزی1399
۱۰طراحی نقشه راه بهبود تجربه مشتری در سازمان¬های خدماتی بر مبنای نظریه پردازی داده بنیادعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع سازمانی1398
۱۱تحلیل ارتباط رهبری معنوی و عملکرد با نقش میانجی هویت سازمانی در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقیعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی1398
۱۲مدل مفهومی پیاده سازی و اجرای استراتژی بازاریابی پنهان.عباسی اسفنجانی، حسیندوماهنامه علمی- ترویجی بررسی های بازرگانی1398
۱۳نقش ارتباطات بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای تولیدی و صنعتیعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- ترویجی صنعت لاستیک ایران1398
۱۴بررسی تاثیر دانش بازرگانی بر فرایند بین¬المللی شدن کسب و کارهاعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی رشد فناوری1398
۱۵بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی صادراتی استان زنجانعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت و کسب و کارهای بین المللی1397
۱۶واکاوی تجربه های خرید مشتریان از مراکز خرید شهر تبریز با رویکرد پدیدارشناسی، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی- نوینعباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی- نوین1396
۱۷بررسی نقش بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی.عباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی رشد فناوری1396
۱۸تاثیر عوامل اجتماعی و روانشناختی بر رفتارمصرف کننده سبز با نقش میانجی رفتارهای زیست محیطی و قصد خرید سبزعباسی اسفنجانی، حسیندوماهنامه علمی- ترویجی بررسی های بازرگانی1396
۱۹طراحی الگوی تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی با روش مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی.عباسی اسفنجانی، حسینفصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشنامه بازرگانی1396
۲۰بررسی عملکرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از منظر صادراتعباسی اسفنجانی، حسیندوماهنامه علمی- ترویجی بررسی های بازرگانی1395
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۴۱ مورد.