برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
پیش نیاز درس | ندارد |
---|---|
منابع |
Emerson, T. (2017). Event Management for Sport Directors. Human Kinetics. Masterman, G. (2018). Strategic Sports Event Management. Routledge. Parent, M. M., & Smith-Swan, S. (2013). Managing Major Sports Events: Theory and Practice. Routledge. Toohey, K., & Veal, A. J. (2020). The Olympic Games: A Social Science Perspective. CABI. |
هدف از طرح درس | درک نقش و اهمیت رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی در توسعه ورزش و جامعه. آشنایی با اصول و فرایندهای مدیریت رویدادهای ورزشی در سطوح ملی و بین المللی. شناخت چالش ها و مسائل مرتبط با برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی. توانایی طراحی و اجرای رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی. |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | سخنرانی و ارائه مطالب توسط استاد بحث گروهی و تبادل نظر مطالعه موردی و تحلیل تجربیات ارائه پروژه های گروهی و ارزشیابی بازدید از رویدادهای ورزشی واقعی |
نحوه ارزیابی | مفاهیم و اهمیت رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی انواع رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی (مسابقات، المپیک، جام جهانی، بازی های آسیایی، و...) ساختار و سازمان های مسئول برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی مراحل برنامه ریزی و سازماندهی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی مطالعات امکان سنجی و انتخاب میزبان تامین منابع مالی و بودجه بندی طراحی و ساخت زیرساخت ها و تاسیسات ورزشی بازاریابی و جذب حامیان مالی مدیریت نیروی انسانی و داوطلبان اطلاع رسانی و برقراری ارتباطات مدیریت ریسک و مسائل امنیتی در رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی میراث و تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی مطالعات موردی و تجربیات موفق در برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی |
زمان بندی و نحوه ارائه درس |
بحث گروهی و تبادل نظر مطالعه موردی و تحلیل تجربیات ارائه پروژه های گروهی و ارزشیابی بازدید از رویدادهای ورزشی واقعی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز |
Emerson, T. (2017). Event Management for Sport Directors. Human Kinetics. Masterman, G. (2018). Strategic Sports Event Management. Routledge. Parent, M. M., & Smith-Swan, S. (2013). Managing Major Sports Events: Theory and Practice. Routledge. Toohey, K., & Veal, A. J. (2020). The Olympic Games: A Social Science Perspective. CABI. |
- | - | - |
پیش نیاز درس | ندارد |
---|---|
منابع | ج) فهرست متابع: |
طرح درس | دانش اقزایی نحوه مدیریت ارتباطات در صنعت ورزش |
هدف از طرح درس | درک نقش و اهمیت ارتباطات در صنعت ورزش در توسعه ورزش و جامعه. آشنایی با اصول و فرایندهای ارتباطات در صنعت ورزش در سطوح ملی و بین المللی. شناخت چالش ها و مسائل مرتبط با برگزاری ارتباطات در صنعت ورزش. توانایی طراحی و اجرای ارتباطات در صنعت ورزش. |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس |
سخنرانی و ارائه مطالب توسط استاد بحث گروهی و تبادل نظر مطالعه موردی و تحلیل تجربیات ارائه پروژه های گروهی و ارزشیابی |
نحوه ارزیابی | مفاهیم و اهمیت ارتباطات در صنعت ورزش انواع ارتباطات در صنعت ورزش (مسابقات، المپیک، جام جهانی، بازی های آسیایی، و...) ساختار و سازمان های مسئول برگزاری ارتباطات در صنعت ورزش مراحل برنامه ریزی و سازماندهی ارتباطات در صنعت ورزش مطالعات امکان سنجی و انتخاب میزبان تامین منابع مالی و بودجه بندی طراحی و ساخت زیرساخت ها و تاسیسات ورزشی بازاریابی و جذب حامیان مالی مدیریت نیروی انسانی و داوطلبان اطلاع رسانی و برقراری ارتباطات مدیریت ریسک و مسائل امنیتی در ارتباطات در صنعت ورزش میراث و تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارتباطات در صنعت ورزش مطالعات موردی و تجربیات موفق در برگزاری ارتباطات در صنعت ورزش |
زمان بندی و نحوه ارائه درس |
سخنرانی و ارائه مطالب توسط استاد بحث گروهی و تبادل نظر مطالعه موردی و تحلیل تجربیات ارائه پروژه های گروهی و ارزشیابی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی | - | - | - |
منابع | 7. منابع: |
---|---|
طرح درس | شنایی دانشجویان با مفاهیم و کاربردهای آمار در مدیریت ورزشی و توانایی تحلیل دادههای ورزشی برای اتخاذ تصمیمات بهینه.3. اهداف جزئی: |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | شنایی دانشجویان با مفاهیم و کاربردهای آمار در مدیریت ورزشی و توانایی تحلیل دادههای ورزشی برای اتخاذ تصمیمات بهینه.3. اهداف جزئی: |
نحوه ارزیابی |
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | آزمونهای کتبی در پایان هر بخش (40%) |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی | نتیجهگیری: این طرح درس به دانشجویان کمک خواهد کرد تا با مفاهیم و کاربردهای آمار در مدیریت ورزشی آشنا شوند و توانایی تحلیل دادههای ورزشی را به دست آورند. با استفاده از روشهای تدریس متنوع و ارزیابیهای عملی، دانشجویان میتوانند به درک عمیقتری از این حوزه برسند. |
- | - | - |
منابع | منابع و مراجع: کتابهای مرجع در مدیریت ورزشی مقالات علمی و پژوهشی منابع آنلاین و وبسایتهای معتبر |
---|---|
هدف از طرح درس | آشنایی دانشجویان با مباحث و چالشهای روز مدیریت ورزشی. توسعه مهارتهای تحقیق و ارائه در زمینه مدیریت ورزشی. توانمندسازی دانشجویان در تحلیل و ارزیابی مسائل مدیریتی در ورزش. تشویق به تفکر انتقادی و بحث گروهی در مورد موضوعات مرتبط با مدیریت ورزشی. |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | آشنایی دانشجویان با مباحث و چالشهای روز مدیریت ورزشی. توسعه مهارتهای تحقیق و ارائه در زمینه مدیریت ورزشی. توانمندسازی دانشجویان در تحلیل و ارزیابی مسائل مدیریتی در ورزش. تشویق به تفکر انتقادی و بحث گروهی در مورد موضوعات مرتبط با مدیریت ورزشی. 4. محتوای درس: هفته 1: مقدمهای بر مدیریت ورزشی تعریف مدیریت ورزشی اهمیت و جایگاه مدیریت در ورزش هفته 2: تاریخچه مدیریت ورزشی سیر تحول مدیریت ورزشی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بر مدیریت ورزشی هفته 3: ساختار سازمانهای ورزشی انواع سازمانهای ورزشی نقش و مسئولیتهای هر یک هفته 4: برنامهریزی در مدیریت ورزشی فرآیند برنامهریزی تعیین اهداف و استراتژیها هفته 5: بازاریابی ورزشی اصول بازاریابی در ورزش استراتژیهای بازاریابی موفق هفته 6: مدیریت منابع انسانی در ورزش استخدام و انتخاب در سازمانهای ورزشی انگیزش و توسعه کارکنان هفته 7: مالی و اقتصاد در ورزش منابع مالی در ورزش مدیریت بودجه و هزینهها هفته 8: تکنولوژی و مدیریت ورزشی تأثیر فناوری بر مدیریت ورزشی استفاده از دادهها و تحلیلها هفته 9: چالشها و مسائل معاصر در مدیریت ورزشی بحرانها و چالشهای مدیریتی مسائل اخلاقی و اجتماعی هفته 10: ارائه پروژههای دانشجویی ارائه و بررسی پروژههای تحقیقاتی بحث و تبادل نظر 5. روشهای تدریس: سخنرانی و ارائه مطالب کارگاههای عملی گروههای بحث و تبادل نظر ارائه پروژههای تحقیقاتی 6. ارزیابی دانشجویان: مشارکت در کلاس: 20% پروژه تحقیقاتی: 40% آزمون میانترم: 20% آزمون پایانترم: 20% 8. نکات مهم: حضور فعال در کلاسها الزامی است. دانشجویان موظف به ارائه پروژههای خود در هفتههای مشخص شده هستند. بحث و تبادل نظر در کلاسها تشویق میشود.
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری سمینار در مدیریت ورزشی استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد. |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مشارکت در کلاس: 20% پروژه تحقیقاتی: 40% آزمون میانترم: 20% آزمون پایانترم: 20% |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
طرح درس | . اهداف درس: این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس حقوق ورزشی استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و |
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
نحوه ارزیابی | مشارکت در کلاس: 20% |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر حقوق ورزشی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
طرح درس | اهداف درس:
4. محتوای درس:هفته 1: مقدمهای بر آمار در علوم اجتماعی
هفته 2: آمار توصیفی
هفته 3: نمایش دادهها
هفته 4: آمار استنباطی
هفته 5: آزمونهای فرضیه
هفته 6: تحلیل واریانس (ANOVA)
هفته 7: تحلیل همبستگی و رگرسیون
هفته 8: تحلیل دادههای کیفی
هفته 9: استفاده از نرمافزارهای آماری
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
5. روشهای تدریس:
6. ارزیابی دانشجویان:
7. منابع و مراجع:
8. نکات مهم:
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس تحلیل آماری در علوم اجتماعی استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد. |
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
نحوه ارزیابی |
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر آمار در علوم اجتماعی
هفته 2: آمار توصیفی
هفته 3: نمایش دادهها
هفته 4: آمار استنباطی
هفته 5: آزمونهای فرضیه
هفته 6: تحلیل واریانس (ANOVA)
هفته 7: تحلیل همبستگی و رگرسیون
هفته 8: تحلیل دادههای کیفی
هفته 9: استفاده از نرمافزارهای آماری
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
طرح درس | اهداف درس:
4. محتوای درس:هفته 1: مقدمهای بر بازاریابی اجتماعی
هفته 2: اصول و مفاهیم کلیدی در بازاریابی اجتماعی
هفته 3: استراتژیهای بازاریابی اجتماعی در ورزش
هفته 4: ابزارها و تکنیکهای بازاریابی اجتماعی
هفته 5: برنامهریزی و اجرای کمپینهای بازاریابی اجتماعی
هفته 6: ارزیابی و اندازهگیری تأثیر کمپینها
هفته 7: چالشها و مشکلات در بازاریابی اجتماعی
هفته 8: نقش ورزشکاران و سازمانهای ورزشی در بازاریابی اجتماعی
هفته 9: مسئولیت اجتماعی و اخلاق در بازاریابی اجتماعی
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
5. روشهای تدریس:
6. ارزیابی دانشجویان:
7. منابع و مراجع:
8. نکات مهم:
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس بازاریابی اجتماعی در ورزش استفاده شود |
---|---|
هدف از طرح درس |
|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | هفته 1: مقدمهای بر بازاریابی اجتماعی
هفته 2: اصول و مفاهیم کلیدی در بازاریابی اجتماعی
هفته 3: استراتژیهای بازاریابی اجتماعی در ورزش
هفته 4: ابزارها و تکنیکهای بازاریابی اجتماعی
هفته 5: برنامهریزی و اجرای کمپینهای بازاریابی اجتماعی
هفته 6: ارزیابی و اندازهگیری تأثیر کمپینها
هفته 7: چالشها و مشکلات در بازاریابی اجتماعی
هفته 8: نقش ورزشکاران و سازمانهای ورزشی در بازاریابی اجتماعی
هفته 9: مسئولیت اجتماعی و اخلاق در بازاریابی اجتماعی
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
|
نحوه ارزیابی |
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر بازاریابی اجتماعی
هفته 2: اصول و مفاهیم کلیدی در بازاریابی اجتماعی
هفته 3: استراتژیهای بازاریابی اجتماعی در ورزش
هفته 4: ابزارها و تکنیکهای بازاریابی اجتماعی
هفته 5: برنامهریزی و اجرای کمپینهای بازاریابی اجتماعی
هفته 6: ارزیابی و اندازهگیری تأثیر کمپینها
هفته 7: چالشها و مشکلات در بازاریابی اجتماعی
هفته 8: نقش ورزشکاران و سازمانهای ورزشی در بازاریابی اجتماعی
هفته 9: مسئولیت اجتماعی و اخلاق در بازاریابی اجتماعی
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
طرح درس |
|
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | اهداف درس:
4. محتوای درس:هفته 1: مقدمهای بر مطالعه هدایت شده
هفته 2: انتخاب موضوع تحقیق
هفته 3: طراحی تحقیق
هفته 4: جمعآوری دادهها
هفته 5: تحلیل دادهها
هفته 6: نوشتن گزارش تحقیق
هفته 7: ارائه پروژههای تحقیقاتی
هفته 8: مطالعه موردی در مدیریت ورزشی
هفته 9: چالشها و مسائل معاصر در مدیریت ورزشی
هفته 10: جمعبندی و آیندهنگری
5. روشهای تدریس:
6. ارزیابی دانشجویان:
7. منابع و مراجع:
8. نکات مهم:
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس مطالعه هدایت شده در مدیریت ورزشی استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد. |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
طرح درس | اهداف درس:
4. محتوای درس:هفته 1: مقدمهای بر والیبال
هفته 2: قوانین و مقررات والیبال
هفته 3: تکنیکهای پایه والیبال
هفته 4: تکنیکهای حمله
هفته 5: بازیهای تمرینی
هفته 6: استراتژیهای بازی
هفته 7: آمادگی جسمانی و تمرینات فیزیکی
هفته 8: بازیهای دوستانه
هفته 9: ارزیابی مهارتها
هفته 10: جمعبندی و آینده والیبال
5. روشهای تدریس:
6. ارزیابی دانشجویان:
7. منابع و مراجع:
8. نکات مهم:
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس والیبال استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد |
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
نحوه ارزیابی |
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر والیبال
هفته 2: قوانین و مقررات والیبال
هفته 3: تکنیکهای پایه والیبال
هفته 4: تکنیکهای حمله
هفته 5: بازیهای تمرینی
هفته 6: استراتژیهای بازی
هفته 7: آمادگی جسمانی و تمرینات فیزیکی
هفته 8: بازیهای دوستانه
هفته 9: ارزیابی مهارتها
هفته 10: جمعبندی و آینده والیبال
|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
ژیمنازیوم | - | - | - |
پیش نیاز درس | روش تحقیق |
---|---|
هدف از طرح درس |
|
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | اهداف درس:
4. محتوای درس:هفته 1: مقدمهای بر سمینار
هفته 2: انتخاب موضوع تحقیق
هفته 3: طراحی تحقیق
هفته 4: جمعآوری دادهها
هفته 5: تحلیل دادهها
هفته 6: نوشتن گزارش تحقیق
هفته 7: ارائه پروژههای تحقیقاتی
هفته 8: مطالعه موردی در حوزه تخصصی
هفته 9: چالشها و مسائل معاصر در حوزه تخصصی
هفته 10: جمعبندی و آیندهنگری
5. روشهای تدریس:
6. ارزیابی دانشجویان:
7. منابع و مراجع:
8. نکات مهم:
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس سمینار در مقطع کارشناسی ارشد استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد.
|
نحوه ارزیابی |
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر سمینار
هفته 2: انتخاب موضوع تحقیق
هفته 3: طراحی تحقیق
هفته 4: جمعآوری دادهها
هفته 5: تحلیل دادهها
هفته 6: نوشتن گزارش تحقیق
هفته 7: ارائه پروژههای تحقیقاتی
هفته 8: مطالعه موردی در حوزه تخصصی
هفته 9: چالشها و مسائل معاصر در حوزه تخصصی
هفته 10: جمعبندی و آیندهنگری
|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
پیش نیاز درس | ندارد |
---|---|
منابع | کتاب مردمشناسی فرهنگیمردمشناسی فرهنگی اثر دکتر شهرام باسیتی از کتابهای تخصصی انتشارات پیام نور برای رشتهٔ جامعهشناسی است. خلاصه کتاب مردمشناسی فرهنگیکتاب مردمشناسی فرهنگی در ده فصل شامل موارد زیر تألیف شده است: کتاب مردمشناسی فرهنگی برای چه کسانی مناسب استمخاطبین اصلی این اثر دانشجویان گرایشهای مختلف علوم اجتماعی هستند. |
طرح درس | طرح درس مردمشناسی در ورزش مردمشناسی در ورزش
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس مردمشناسی در ورزش استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد. |
هدف از طرح درس | شنایی دانشجویان با مفاهیم و اصول مردمشناسی و ارتباط آن با ورزش. |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | سخنرانی و ارائه مطالب |
نحوه ارزیابی | مشارکت در کلاس: 20% |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر مردمشناسی و ورزش |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |
پیش نیاز درس | ندارد |
---|---|
منابع | کتاب رفتار مصرف کننده اثر مایکل آر سولومونکتاب « رفتار مصرف کننده» (خریدن، داشتن و بودن) نوشته « مایکل آر سولومون» توسط نشر بازاریابی منتشر شده است. |
طرح درس | اهداف درس:
4. محتوای درس:هفته 1: مقدمهای بر رفتار مصرفکننده
هفته 2: نظریههای رفتار مصرفکننده
هفته 3: عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در ورزش
هفته 4: فرآیند تصمیمگیری مصرفکننده
هفته 5: برند و وفاداری مصرفکننده
هفته 6: تبلیغات و ترفیع در ورزش
هفته 7: رسانههای اجتماعی و رفتار مصرفکننده
هفته 8: تجربه مشتری در ورزش
هفته 9: تحقیق در رفتار مصرفکننده
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
5. روشهای تدریس:
6. ارزیابی دانشجویان:
7. منابع و مراجع:
8. نکات مهم:
این طرح درس میتواند به عنوان یک راهنمای کلی برای برگزاری درس رفتار مصرفکننده در ورزش در مقطع کارشناسی ارشد استفاده شود و بسته به نیازهای خاص کلاس و دانشجویان میتوان آن را تنظیم و تغییر داد. |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس |
|
نحوه ارزیابی |
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | هفته 1: مقدمهای بر رفتار مصرفکننده
هفته 2: نظریههای رفتار مصرفکننده
هفته 3: عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در ورزش
هفته 4: فرآیند تصمیمگیری مصرفکننده
هفته 5: برند و وفاداری مصرفکننده
هفته 6: تبلیغات و ترفیع در ورزش
هفته 7: رسانههای اجتماعی و رفتار مصرفکننده
هفته 8: تجربه مشتری در ورزش
هفته 9: تحقیق در رفتار مصرفکننده
هفته 10: پروژههای تحقیقاتی و ارائهها
5. روشهای تدریس: |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده تربیت بدنی | - | - | - |