برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
پیش نیاز درس | درس نظریه زبان و ماشین یا آگاهی به طراحی ماشین های منظم و اتوماتای پشته ای طراحی و کار با گرامر |
---|---|
منابع | اصول طراحی کامپایلر نوشته آهو |
طرح درس | مقدمه طراحی کامپایلر نمونه آشنایی با طراحی بالا به پایین LL یادآوری مقدمات زبان و ماشین آشنایی با طراحی پایین به بالا LR آشنایی با طراحی پایین به بالا SLR آشنایی با طراحی پایین به بالا LALR طراحی بخش پیشین کامپایلر |
هدف از طرح درس | آشنایی با نحوه طراحی کامپایلر انواع کامپایلر نیازمندی های زبان های برنامه نویسی انواع پارسر و طراحی آنها |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
روش تدریس | حضوری مبتنی بر پاورپوینت |
نحوه ارزیابی | تمرین 5 میان ترم 5 پایان ترم 10 |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مقدمه دو هفته طراحی کامپایلر نمونه یک هفته آشنایی با طراحی بالا به پایین دو هفته یادآوری مقدمات زبان و ماشین دو هفته آشنایی با طراحی پایین به بالا بخش اول دو هفته آشنایی با طراحی پایین به بالا بخش دوم دو هفته آشنایی با طراحی پایین به بالا بخش سوم دو هفته |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه 10-12 دوشنبه 14-16 | کلاس 257 | - | - | - |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
روش تدریس | حضوری مبتنی بر پاورپوینت |
نحوه ارزیابی | تمرین 5 میان ترم 5 پایان ترم 10 |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مقدمه دو هفته طراحی کامپایلر نمونه یک هفته آشنایی با طراحی بالا به پایین دو هفته یادآوری مقدمات زبان و ماشین دو هفته آشنایی با طراحی پایین به بالا بخش اول دو هفته آشنایی با طراحی پایین به بالا بخش دوم دو هفته آشنایی با طراحی پایین به بالا بخش سوم دو هفته |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه 8-10 دوشنبه 14-16 | کلاس 257 | - | - | - |
پیش نیاز درس | آشنایی با دستگاه های ذخیره سازی و نحوه انتقال داده در معماری کامپیوتر |
---|---|
منابع | اصول طراح پایگاه داده اثر دیت |
طرح درس | مقدمه اصول ذخیره سازی اصول طراحی داده خصوصیات ACID نرمال سازی طراحی پایگاه داده زبان جبری طراحی پایگاه داده SQL طراحی های پیشرفته پایگاه داده |
هدف از طرح درس | آشنایی با نحوه مدیریت موثر داده در انواع حجم های پیشنهادی |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
روش تدریس | حضوری با استفاده از پایان نامه |
نحوه ارزیابی | پروژه و تمرینات 5 میان ترم 5 پایان ترم 10 |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مقدمه یک هفته اصول ذخیره سازی دو هفته اصول طراحی داده سه هفته خصوصیات ACID دو هفته نرمال سازی دو هفته طراحی پایگاه داده یک هفته زبان جبری طراحی پایگاه داده دو هفته SQL دو هفته طراحی های پیشرفته پایگاه داده یک هفته |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
چهارشنبه 10-12 دوشنبه 16-18 | کلاس 257 | - | - | - |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
روش تدریس | حضوری با استفاده از پایان نامه |
نحوه ارزیابی | پروژه و تمرینات 5 میان ترم 5 پایان ترم 10 |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مقدمه یک هفته اصول ذخیره سازی دو هفته اصول طراحی داده سه هفته خصوصیات ACID دو هفته نرمال سازی دو هفته طراحی پایگاه داده یک هفته زبان جبری طراحی پایگاه داده دو هفته SQL دو هفته طراحی های پیشرفته پایگاه داده یک هفته |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
چهارشنبه 10-12 دوشنبه 16-18 | کلاس 257 | - | - | - |
پیش نیاز درس | آشنایی با آمار |
---|---|
منابع | Fudenberg, Drew, and Jean Tirole. Game Theory. MIT Press, 1991. ISBN: 9780262061414 |
طرح درس | 1. Solution Concepts for Static Games a. Complete information: rationalizability, Nash equilibrium, epistemic foundations b. Incomplete information: Bayesian Nash equilibrium, interim correlated 2. Solution Concepts for Extensive-form Games a. Backwards induction, subgame perfection, iterated conditional dominance b. Bargaining with complete information 3. Equilibrium Concepts for Games with Imperfect Information 4. Signaling and Forward Induction a. Stable equilirium, the intuitive criterion, iterated weak dominance, epistemic 5. Repeated Games 6. Reputation Formation a. Reputation with short-lived opponents b. Screening and reputation in bargaining 7. Supermodular Games 8. Global Games 9. Cooperative Games a. Nash bargaining solution, core, Shapley value b. Non-cooperative implentations |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
روش تدریس | حضوری با استفاده از پاورپوینت |
نحوه ارزیابی | ارائه کلاسی 10 امتحان پایانی 10 |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | 1. Solution Concepts for Static Games یک هفته 2. Solution Concepts for Extensive-form Games دو هفته 3. Equilibrium Concepts for Games with Imperfect Information دو هفته 4. Signaling and Forward Induction یک هفته 5. Repeated Games دو هفته 6. Reputation Formation دو هفته 7. Supermodular Games دو هفته 8. Global Games یک هفته 9. Cooperative Games دو هفته |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
چهارشنبه 14-18 | کلاس 225 | - | - | - |
پیش نیاز درس | آشنایی با ساختارهایی داده |
---|---|
منابع | کتاب اصول طراحی الگوریتم و ساختمان داده ها مشهور به CLRS |
طرح درس |
|
هدف از طرح درس | آشنایی با تکنیک های طراحی الگوریتم و نحوه استفاده آنها در الگوریتم های معمول و جدید |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
روش تدریس | حضوری مبتنی بر پاورپوینت |
نحوه ارزیابی | تمرین 5 میان ترم 5 پایان ترم 5 |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مقدمه 1 هفته آشنایی با نظریه پیچیدگی و الگوریتم های مرتب سازی 3 هفته تقسیم و حل 3 هفته برنامه نویسی پویا 3 هفته الگوریتم های حریصانه 3 هفته الگوریتم های گراف 3 هقته |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
چهارشنبه 10-12 دوشنبه 16-18 | کلاس 257 | - | - | - |