طراحی مدل بهبود رفتار خریداران محصولات ورزشی اینترنتی با تاکید بر هوش مصنوعی

نام نویسنده (دانشجو):
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
سمت استاد در پایان‌نامه: استاد راهنما

چکیده:

انجام پژوهش‌ در زمینه نقش هوش مصنوعی در افزایش رفتار خرید محصولات ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. این پژوهش‌ها می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، تجربه مشتریان را بهبود بخشیده و فروش محصولات ورزشی خود را افزایش دهند. لذا این تحقیق با هدف طراحی مدل بهبود رفتار خرید  محصولات ورزشی اینترنتی با تاکید بر هوش مصنوعی انجام خواهد شد. روش تحقیق به صورت کیفی و با رویکرد داده بنیاد و روش گلیزر خواهد بود. برای گردآوری اطلاعات از نمونه‌گیری هدفمند و مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته با نخبگان آگاه از موضوع و تا رسیدن به اشباع نظری استفاده خواهد شد. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها براساس نظریة داده‌بنیاد و طی سه مرحلة کدگذاری باز، کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی انجام خواهد شد. در نهایت با انتخاب مقوله اصلی و ارتباط آن با سایر مقوله‌ها، مدل پارادایمی ارائه طراحی خواهد شد. نتایج تحقیقات در زمینه نقش هوش مصنوعی در بازاریابی محصولات ورزشی می‌تواند به تعیین استراتژی‌های بازاریابی دقیق‌تر و کارآمدتر برای کسب‌وکارها کمک کند. این پژوهش‌ها می‌تواند به منابع مالی و غیرمالی برای توسعه بیشتر در این حوزه راهنمایی کند. به طور کلی، اهمیت انجام پژوهش‌های مرتبط با نقش هوش مصنوعی در افزایش رفتار خرید مصرف‌کننده محصولات ورزشی از آنجاست که این پژوهش‌ها می‌توانند به بهبود عملکرد بازاریابی، افزایش درآمد و ارتقای تجربه مشتریان کمک کنند.