برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
منابع | [1] L. Wasserman, All of Statistics: A Concise Course in Statistical Inference, Springer, 2013. [2] K. P. Murphy, Machine Learning: A Probabilistic Perspective, MIT press, 2012. [3] A. Papoulis and S. Pillai, Probability, Random Variables and Stochastic Processes, McGraw-Hill, 2002. |
---|---|
طرح درس | -- مرور نظریه احتمال و متغیرهای تصادفی
-- فرآیندههای تصادفی
-- مدلها، استنتاج آماری، و یادگیری
-- تئوری تخمین
-- آزمون فرضیه
-- رگرسیون خطی -- مدلهای گرافی
-- فرآیندهای مارکوف
-- مدلهای مارکوف پنهان -- روشهای مونت کارلو
-- استنتاج تغییراتی
|
هدف از طرح درس | هدف این درس ارایٔه مفاهیم پایه مرتبط با یادگیری آماری است. در این درس، دانشجویان با رویکردهای مبتنی بر آمار و احتمال در گرایش هوش مصنوعی آشنایی منسجم پیدا میکنند. مطالب این درس در بر گیرنده سه عنوان کلی آمار و احتمال و فرآیندهای تصادفی، استنتاج آماری، و مدلها و روشهای آماری هستند. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | D. Jurafsky and J. H. Martin, Speech and Language Processing: An Introduction to Natural Language Processing, Computational Linguistics, and Speech Recognition, McGrawHill, 2020. C. D. Manning and H. Schütze, Foundations of Statistical Natural Language Processing, MIT Press, 1999. Selected Papers |
---|---|
طرح درس | -- آشنایی با مفاهیم اولیه پردازش زبان طبیعی
-- مروری بر مفاهیم ریاضی و پایه
-- پیش پردازش متن
-- مدلهای زبانی
-- مروری بر مفاهیم یادگیری ماشین
-- خوشهبندی و دستهبندی کلمات و متون
-- بازنمایی معنایی توزیعشده کلمات
-- برچسبزنی اجزای کلام و تشخیص موجودیتهای نامدار
-- تجزیه نحوی زبان
-- تحلیل معنایی
-- برجسب گذاری نقش معنایی -- تشخیص هم مرجعی -- تشخیص موضوع
-- سیستمهای کاربردی مبتنی بر پردازش زبان
|
هدف از طرح درس | هدف این درس آشنا نمودن دانشجویان با روشهای ایجاد توانایی فهم زبان طبیعی در محیط کامپیوتر است. از سیستمهای مبتنی بر پردازش زبان میتوان به سیستمهای پرسش و پاسخ، تحلیل احساس، استخراج اطلاعات، ترجمه ماشینی، و خلاصهسازی متون اشاره کرد. مهمترین گام در راستای طراحی چنین سیستمهایی آشنایی با روشهای پردازش زبان طبیعی است که بیشتر بر مبنای الگوریتمهای آماری عمل میکنند. در این درس، به معرفی روشهای پردازش زبان طبیعی از جمله برچسبزنی اجزای کلام، تجزیه نحوی زبان، تشخیص موجودیتهای نامدار، تحلیل معنایی، برچسبگذاری نقش معنایی، و تشخیص موضوع پرداخته خواهد شد. |
تعداد واحد | ۳ |
---|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دوشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ | - | - | - |
منابع | D. Jurafsky and J. H. Martin, Speech and Language Processing: An Introduction to Natural Language Processing, Computational Linguistics, and Speech Recognition, McGrawHill, 2020. C. D. Manning and H. Schütze, Foundations of Statistical Natural Language Processing, MIT Press, 1999. Selected Papers |
---|---|
طرح درس | -- آشنایی با مفاهیم اولیه پردازش زبان طبیعی
-- مروری بر مفاهیم ریاضی و پایه
-- پیش پردازش متن
-- مدلهای زبانی
-- مروری بر مفاهیم یادگیری ماشین
-- خوشهبندی و دستهبندی کلمات و متون
-- بازنمایی معنایی توزیعشده کلمات
-- برچسبزنی اجزای کلام و تشخیص موجودیتهای نامدار
-- تجزیه نحوی زبان
-- تحلیل معنایی
-- برجسب گذاری نقش معنایی -- تشخیص هم مرجعی -- تشخیص موضوع
-- سیستمهای کاربردی مبتنی بر پردازش زبان
|
هدف از طرح درس | هدف این درس آشنا نمودن دانشجویان با روشهای ایجاد توانایی فهم زبان طبیعی در محیط کامپیوتر است. از سیستمهای مبتنی بر پردازش زبان میتوان به سیستمهای پرسش و پاسخ، تحلیل احساس، استخراج اطلاعات، ترجمه ماشینی، و خلاصهسازی متون اشاره کرد. مهمترین گام در راستای طراحی چنین سیستمهایی آشنایی با روشهای پردازش زبان طبیعی است که بیشتر بر مبنای الگوریتمهای آماری عمل میکنند. در این درس، به معرفی روشهای پردازش زبان طبیعی از جمله برچسبزنی اجزای کلام، تجزیه نحوی زبان، تشخیص موجودیتهای نامدار، تحلیل معنایی، برچسبگذاری نقش معنایی، و تشخیص موضوع پرداخته خواهد شد. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | S. Russell and P. Norvig. Artificial Intelligence: A Modern Approach. 4th Edition, Pearson, 2020. |
---|---|
طرح درس | − آشنایی با علم ژنتیک و نظریه تکامل
− چارچوب الگوریتمهای تکاملی
− انواع الگوریتمهای تکاملی
− روشهای تعیین پارامترها
− حل مسائل بهینه سازی با ویژگیهای خاص با استفاده از الگوریتمهای تکاملی
− سایر الگوریتمهای الهام گرفته شده از طبیعت
|
هدف از طرح درس | رایانش تکاملی یکی از روشهای بهینه سازی غیرخطی است و میتواند مسائلی را حل کند که توسط روشهای سنتی بهینه سازی قابل حل نیستند. بنابراین، هدف اصلی این درس حل مسائل بهینه سازی پیچیدهای است که با دیگر روش ها قابل حل نیستند. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | S. Russell and P. Norvig. Artificial Intelligence: A Modern Approach. 4th Edition, Pearson, 2020. |
---|---|
طرح درس | -- مقدمهای بر هوش مصنوعی و تاریخچهی آن -- معرفی عاملهای هوشمند -- جستجوی ناآگاهانه (uninformed)
-- جستجوی آگاهانه (informed)
-- جستجوی محلی (local)
-- مسائل ارضای محدودیت (Constraint Satisfation Problems)
-- جستجوی مقابلهای (adversarial)
-- یادگیری تقویتی (reinforcement learning)
-- منطق (logic)
-- مقدمهای بر یادگیری ماشین (Machine Learning)
-- معرفی زمینههای کاربردی هوش مصنوعی
|
هدف از طرح درس | در این درس به معرفی جنبههای نظری و عملی هوش مصنوعی پرداخته میشود. هدف درس هوش مصنوعی معرفی تکنیکهایی برا تصمیم گیری به صورت بهینه یا نزدیک به بهینه (near-optimal) در مسائل و محیطهای مختلف است. در این درس به مفاهیمی نظیری جستجوی، حل مساله، نمایش دانش (knowledge) و استنتاج (inference) خواهیم پرداخت. همچنین جستجو در محیطهای غیرقطعی (uncertain)، نمایش دانش در این محیطها و استنتاج احتمالاتی برای تصمیمگیری در این شرایط مطرح خواهد شد. به علاوه زمینهی یادگیری ماشین مختصرا معرفی میشود. در نهایت آشنایی با تعدادی از حوزههای کاربدری هوش مصنعوی صورت خواهد گرفت. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | روش پیشنهادی تمرینهای نظری و عملی: ۶ نمره آزمون میانترم: ۵ نمره آزمون پایانترم: ۷ نمره کوئیزها: ۲ نمره |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | روش پیشنهادی تمرینهای نظری و عملی: ۶ نمره آزمون میانترم: ۵ نمره آزمون پایانترم: ۷ نمره کوئیزها: ۲ نمره |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | D. Jurafsky and J. H. Martin, Speech and Language Processing: An Introduction to Natural Language Processing, Computational Linguistics, and Speech Recognition, McGrawHill, 2020. C. D. Manning and H. Schütze, Foundations of Statistical Natural Language Processing, MIT Press, 1999. Selected Papers |
---|---|
طرح درس | -- آشنایی با مفاهیم اولیه پردازش زبان طبیعی
-- مروری بر مفاهیم ریاضی و پایه
-- پیش پردازش متن
-- مدلهای زبانی
-- مروری بر مفاهیم یادگیری ماشین
-- خوشهبندی و دستهبندی کلمات و متون
-- بازنمایی معنایی توزیعشده کلمات
-- برچسبزنی اجزای کلام و تشخیص موجودیتهای نامدار
-- تجزیه نحوی زبان
-- تحلیل معنایی
-- برجسب گذاری نقش معنایی -- تشخیص هم مرجعی -- تشخیص موضوع
-- سیستمهای کاربردی مبتنی بر پردازش زبان
|
هدف از طرح درس | هدف این درس آشنا نمودن دانشجویان با روشهای ایجاد توانایی فهم زبان طبیعی در محیط کامپیوتر است. از سیستمهای مبتنی بر پردازش زبان میتوان به سیستمهای پرسش و پاسخ، تحلیل احساس، استخراج اطلاعات، ترجمه ماشینی، و خلاصهسازی متون اشاره کرد. مهمترین گام در راستای طراحی چنین سیستمهایی آشنایی با روشهای پردازش زبان طبیعی است که بیشتر بر مبنای الگوریتمهای آماری عمل میکنند. در این درس، به معرفی روشهای پردازش زبان طبیعی از جمله برچسبزنی اجزای کلام، تجزیه نحوی زبان، تشخیص موجودیتهای نامدار، تحلیل معنایی، برچسبگذاری نقش معنایی، و تشخیص موضوع پرداخته خواهد شد. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | 1- مصطفی جقجو، علیاصغر صفایی، اصول طراحی پایگاه دادهها، انتشارات دانشگاه عمل و صنعت، ۱۳۹۳. 2- محمود دیپیر، اصول طراحی پایگاه دادههای رابطهای، انتشارات دانشگاه هوایی شهید ستاری، ۱۳۹۴ 3- R. Ramakrishnan, G. Gehrke, “database management systems”,Cambridge,2003. 4- Jeffrey A. Hoffer, Ramesh Venkataraman, Heikki Topi, Modern Database Management (12th Edition), Prentice Hal,2015. |
---|---|
طرح درس |
|
هدف از طرح درس | هدف کلی از این درس آموزش سیستمهای پایگاه دادهای رابطهای است. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | 1- مصطفی جقجو، علیاصغر صفایی، اصول طراحی پایگاه دادهها، انتشارات دانشگاه عمل و صنعت، ۱۳۹۳. 2- محمود دیپیر، اصول طراحی پایگاه دادههای رابطهای، انتشارات دانشگاه هوایی شهید ستاری، ۱۳۹۴ 3- R. Ramakrishnan, G. Gehrke, “database management systems”,Cambridge,2003. 4- Jeffrey A. Hoffer, Ramesh Venkataraman, Heikki Topi, Modern Database Management (12th Edition), Prentice Hal,2015. |
---|---|
طرح درس |
|
هدف از طرح درس | هدف کلی از این درس آموزش سیستمهای پایگاه دادهای رابطهای است. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | L. Wasserman, All of Statistics: A Concise Course in Statistical Inference, Springer, 2013. K. P. Murphy, Machine Learning: A Probabilistic Perspective, MIT press, 2012. A. Papoulis and S. Pillai, Probability, Random Variables and Stochastic Processes, McGraw-Hill, 2002. |
---|---|
طرح درس | -- مرور نظریه احتمال و متغیرهای تصادفی
-- فرآیندههای تصادفی
-- مدلها، استنتاج آماری، و یادگیری
-- تئوری تخمین
-- آزمون فرضیه
-- رگرسیون خطی -- مدلهای گرافی
-- فرآیندهای مارکوف
-- مدلهای مارکوف پنهان -- روشهای مونت کارلو
-- استنتاج تغییراتی
|
هدف از طرح درس | هدف این درس ارایٔه مفاهیم پایه مرتبط با یادگیری آماری است. در این درس، دانشجویان با رویکردهای مبتنی بر آمار و احتمال در گرایش هوش مصنوعی آشنایی منسجم پیدا میکنند. مطالب این درس در بر گیرنده سه عنوان کلی آمار و احتمال و فرآیندهای تصادفی، استنتاج آماری، و مدلها و روشهای آماری هستند. |
تعداد واحد | ۳ |
---|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | D. Jurafsky and J. H. Martin, Speech and Language Processing: An Introduction to Natural Language Processing, Computational Linguistics, and Speech Recognition, McGrawHill, 2020. C. D. Manning and H. Schütze, Foundations of Statistical Natural Language Processing, MIT Press, 1999. Selected Papers |
---|---|
طرح درس | -- آشنایی با مفاهیم اولیه پردازش زبان طبیعی
-- مروری بر مفاهیم ریاضی و پایه
-- پیش پردازش متن
-- مدلهای زبانی
-- مروری بر مفاهیم یادگیری ماشین
-- خوشهبندی و دستهبندی کلمات و متون
-- بازنمایی معنایی توزیعشده کلمات
-- برچسبزنی اجزای کلام و تشخیص موجودیتهای نامدار
-- تجزیه نحوی زبان
-- تحلیل معنایی
-- برجسب گذاری نقش معنایی -- تشخیص هم مرجعی -- تشخیص موضوع
-- سیستمهای کاربردی مبتنی بر پردازش زبان
|
هدف از طرح درس | هدف این درس آشنا نمودن دانشجویان با روشهای ایجاد توانایی فهم زبان طبیعی در محیط کامپیوتر است. از سیستمهای مبتنی بر پردازش زبان میتوان به سیستمهای پرسش و پاسخ، تحلیل احساس، استخراج اطلاعات، ترجمه ماشینی، و خلاصهسازی متون اشاره کرد. مهمترین گام در راستای طراحی چنین سیستمهایی آشنایی با روشهای پردازش زبان طبیعی است که بیشتر بر مبنای الگوریتمهای آماری عمل میکنند. در این درس، به معرفی روشهای پردازش زبان طبیعی از جمله برچسبزنی اجزای کلام، تجزیه نحوی زبان، تشخیص موجودیتهای نامدار، تحلیل معنایی، برچسبگذاری نقش معنایی، و تشخیص موضوع پرداخته خواهد شد. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
طرح درس | -- مفاهیم پایه (مدل مغز انسان، مدل نرون، یادگیری با ناظر و بدون ناظر، قوانین-یادگیری) -- شبکههای تک لایه (پرسپترون و کاربرد، آدلاین و کاربرد، معرفی روش کرادیان کاهش) -- شبکههای چند لایه پیش رو (شبکه چند لایه پرسپترون، گراف محاسباتی، یادگیری پس انتشار خطا) -- آموزش، طراحی و تعمیم پذیری شبکههای عمیق (انواع روشهای آموزش، معرفی انواع تابع خطا، بیش برازش و روشهای مقابله با آن) -- شبکههای رقابتی -- شبکههای حافظه خود تداعی گر -- شبکههای عصبی پیچشی -- شبکههای عصبی بازگشتی -- شبکههای تبدیل کننده -- مدلهای مولد -- خود کد گذار -- مباحث پیشرفته (شبکههای پیچشی گرافی، یادگیری دوگان) |
---|---|
هدف از طرح درس | اهداف کلی:
اهداف ویژه:
|
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | روش پیشنهادی فعالیتهای کلاسی در طول نیمسال: ۴۰ درصد آزمون پایانترم: ۶۰ درصد |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | [1] L. Wasserman, All of Statistics: A Concise Course in Statistical Inference, Springer, 2013. [2] K. P. Murphy, Machine Learning: A Probabilistic Perspective, MIT press, 2012. [3] A. Papoulis and S. Pillai, Probability, Random Variables and Stochastic Processes, McGraw-Hill, 2002. |
---|---|
طرح درس | -- مرور نظریه احتمال و متغیرهای تصادفی
-- فرآیندههای تصادفی
-- مدلها، استنتاج آماری، و یادگیری
-- تئوری تخمین
-- آزمون فرضیه
-- رگرسیون خطی -- مدلهای گرافی
-- فرآیندهای مارکوف
-- مدلهای مارکوف پنهان -- روشهای مونت کارلو
-- استنتاج تغییراتی
|
هدف از طرح درس | هدف این درس ارایٔه مفاهیم پایه مرتبط با یادگیری آماری است. در این درس، دانشجویان با رویکردهای مبتنی بر آمار و احتمال در گرایش هوش مصنوعی آشنایی منسجم پیدا میکنند. مطالب این درس در بر گیرنده سه عنوان کلی آمار و احتمال و فرآیندهای تصادفی، استنتاج آماری، و مدلها و روشهای آماری هستند. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | [1] R. Sutton and A. Barto, Introduction to Reinforcement Learning, MIT Press, 1998. [2] C. Szepesvari, Algorithms for Reinforcement Learning, Morgan & Claypool Publishers, 2010. [3] C. Watkins, Learning from Delayed Rewards, PhD Thesis, University of Cambridge, England, 1989. [4] M. Wiering and M. van Otterlo, Reinforcement Learning: State-of-the-Art, Springer, 2014. [5] M. Puterman, Markov Decision Processes: Discrete Stochastic Dynamic Programming, Wiley, 1994. [6] D. P. Bertsekas, Dynamic Programming and Optimal Control, Vols I and II, Athena Scientific, 2017. [7] W. B. Powell, Approximate Dynamic Programming, Wiley, 2011. [8] Selected Paper |
---|---|
طرح درس | -- مقدمه
-- روشهای مبتنی بر سیاست
-- روش عامل-نقاد
-- روش مبتنی بر توابع ارزش
-- روشهای حالت -- عمل پیوسته مبتنی بر مدل
-- مباحث پیشرفته
|
تعداد واحد | ۳ |
---|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
منابع | T. Baeck, D. B. Fogel, and Z. Michalewicz, Evolutionary Computation 1: Basic Algorithms and Operators, CRC Press, 2000. T. Baeck, D. B. Fogel, and Z. Michalewicz, Evolutionary Computation 2: Advanced Algorithms and Operators, CRC Press, 2000. |
---|---|
طرح درس | − آشنایی با علم ژنتیک و نظریه تکامل
− چارچوب الگوریتمهای تکاملی
− انواع الگوریتمهای تکاملی
− روشهای تعیین پارامترها
− حل مسائل بهینه سازی با ویژگیهای خاص با استفاده از الگوریتمهای تکاملی
− سایر الگوریتمهای الهام گرفته شده از طبیعت
|
هدف از طرح درس | رایانش تکاملی یکی از روشهای بهینه سازی غیرخطی است و میتواند مسائلی را حل کند که توسط روشهای سنتی بهینه سازی قابل حل نیستند. بنابراین، هدف اصلی این درس حل مسائل بهینه سازی پیچیدهای است که با دیگر روش ها قابل حل نیستند. |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - |
تعداد واحد | ۳ |
---|---|
نحوه ارزیابی | آزمون پایانترم آزمون میانترم پروژههای کلاسی کوئیزهای کلاسی |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ | - | - | - |