برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
عنوان | مقاله نویسی علمی و فنی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یک شنبه ساعت 18-16 |
مکان برگزاری | کلاس:302کشاورزی |
تعداد واحد | ۲ |
پیش نیاز درس | - |
منابع | بنیسی، ص. و صالحی، ع. (1378).راهنمای نگارش و ارائه نوشتارهای علمی و فنی. هرمزگان: انتشارات دانشگاه هرمزگان -حری، ع. (1371). آیین گزارش نویسی. تهران: دبیرخانه هیات امنای کتابخانههای عمومی کشور. - صالحی، ک.(1384). درآمدی بر پژوهش نگاری. تهران: سازمان سنجش آموزش کشور. -Casteher. B, W. (2014).developing and defending a disserlation proposal. Michigan State University East Lansing, Michigan USA. - Riazi, A. M.(1999). How to write research proposal. Tehran: Rahnama. Gompbell, B.(1974). Form and style thesis, reports, term papers. 4 th edition. Boston: Houghton Mifflin American Psychological Association (2015). Publication Manual of the American Psychological Association. Available at: http://www.apa.org/pubs/books/4200066.aspx |
طرح درس | تعاریف و مفاهیم علم، روش علمی، لزوم تحقیق وانتشار یافته ها، انواع مقاله های علمی، کالبدشناسی یر مقاله علمی، اصول تهیه انواع جدولها، گرافها و دیاگرامها، اصول نشانه گذاری فارسی ولاتین، انواع نشریات علمی، ویراستاری مقالات، آموزش تدوین طرح پیشنهادی پایان نامه/ رساله،، حقوق و اخلاق نشر و سرقت ادبی. |
هدف از طرح درس | -آشنایی و افزایش توانمندی های دانشجویان برای نگارش مقاله ها و پایان نامه - آشنایی با منابع علمی، نشریات معتبر و چگونگی بهره برداری از نشریات و منابع علمی داخلی و خارجی. -آشنایی با مقدمات مقاله نویسی، ساختار یک مقاله علمی و مراحل چاپ مقاله |
عنوان | آموزش کشاورزی پایدارپیشرفته |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | سه شنبه ساعت 10-8 |
مکان برگزاری | کلاس:302کشاورزی |
تعداد واحد | ۲ |
طرح درس | اصول تدریس و یادگیری- شرایط مؤثر در یادگیری- مفهوم آموزش محیط زیست- فراگیران و آموزشگران آموزش محیط زیست- اجزای برنامه های آموزش کشاورزی و محیط زیست مؤثر- مهارتهای تدریس- مهارتهای پیش از تدریس- مهارتهای ضمن تدریس- مهارتهای پس از تدریس- تقسیم بندی روشهای تدریس- راهبردهای آموزش و یادگیری کشاورزی و محیط زیست- راهبردهای سازمانهای بین المللی - سواد محیط زیست و ارایه دهندگان آن- محتوای آموزش محیط زیست برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان |
هدف از طرح درس | شناخت الگوها و روشهای آموزش کشاورزی و محیط زیست و تحلیل اثربخشی آنها در موقعیتهای مختلف |
عنوان | روشهای تحقیق پیشرفته در توسعه کشاورزی |
---|---|
مقطع تحصیلی | دکترای تخصصی |
زمان برگزاری | شنبه ساعت 12-10 |
تعداد واحد | ۲ |
منابع | - سرمد، زهره ، بازرگان، عباس و حجازی، الهه. روش های تحقیق در علوم رفتاری.تهران: آگاه. فلیک، اووه. (1387) درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمه هادی جلیلی، نشر نی، تهران. |
طرح درس | -آشنایی با روش های تحقیق کمی -آشنایی با روش های تحقیق کیفی -فراتحلیل -گراندد تئوری - دلفی -آینده پژوهی - تاریخچه آینده پژوهی -کارکرد آینده پژوهی در توسعه کشاورزی -روش شناسی آینده پژوهی -سناریو پردازی در توسعه کشاورزی
|
هدف از طرح درس | آشنایی با تحقیقات کمی و کیفی |
عنوان | مدیریت کسب و کار کشاورزی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | چهارشنبه 12-10 |
تعداد واحد | ۲ |
منابع | راجرز، ا. 1393. تأمین مالی کارآفرینانه، استراتژی های کسب و کار مالی برای کارآفرینان. مترجمان، سعید صفری، محمدجواد شیخ و ابراهیم راعی عزآبادی. تهران: ترمه. - یزدی پور، ر.1395. مباحثی نوین در تأمین مالی کارآفرینی با کاربردهایی از اقتصاد و مالی رفتاری. تهران: انتشارات دانشگاه تهران. - Vrontis, D., and Thrassou, A. (2013). Innovative business practices: Prevailing a turbulent era. UK: Cambridge Scholars Publishing |
طرح درس | تحلیل راهبرد کسب و کار-طراحی مدل کسب و کار-توسعه فرهنگ کارآفرینانه در سازمان-برنامه ریزی عملیات- استخدام منابع انسانی-بهسازی منابع انسانی-انگیزش و حفظ منابع انسانی-شیوه های بهبود ارتباطات انسانی-مدیریت زنجیره عرضه-مدل اداره امور-ارزیابی و بهبود فرایندها-تحلیل کسب و کار و غلبه بر رقبا-توسعه کسب و کار-ورود کسب و کار به عرصه بین المللی |
هدف از طرح درس | کسب توانمندی تحلیل، طراحی و اداره کسب و کار کشاورزی |