برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
| پیش نیاز درس | روانشناسی عمومی | |||
|---|---|---|---|---|
| منابع | Understanding psychology, Feldman, R., S. (2015) | |||
| طرح درس |
| |||
| هدف از طرح درس | آشنایی با مفاهیم روانشناسی به زبان انگلیسی |
| تعداد واحد | ۲ | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| روش تدریس | - برگزاری کلاس و تدریس در طول سالتحصیلی به صورت مشارکتی | ||||
| نحوه ارزیابی | - حضور و مشارکت فعال کلاسی 15 درصد - فعالیتهای کلاسی در طول نیمسال 15 درصد - آزمون میانی 20 درصد - آزمون پایانی 50 درصد - سایر موارد تا 2 نمره ویژه در صورت ارائه ارزشمند | ||||
| زمان بندی و نحوه ارائه درس |
|
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی - کلاس 310 | - |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | - |
|---|---|
| منابع | اختلالات یادگیری نادری و سیف نراقی (1402). addressing the Needs of Students with learning Disabilities, Manitoba (2015) |
| طرح درس | تاریخچه و تعریف اختلالات یادگیری گروه بندی و مراحل تشخیص کودکان با اختلالات یادگیری روش های ترمیمی و آموزشی کودکان با اختلالات یادگیری روش ادراکی – حرکتی - تمرین و آموزش برای تقویت یادگیری های ادراکی – حرکتی - تمرین و آموزش برای تقویت پیوند ادراکی – حرکتی - تمرین و آموزش برای تقویت کنترل بینایی - تمرین و آموزش های لازم قبل از شروع به نوشتن - تمرین و آموزش برای تقویت ادراک شکل - آزمون اندازه گیری ادراکی – حرکتی کپارت - روش چند حسی - مراحل روش چند حسی فرناند |
| هدف از طرح درس | آشنایی با علل، سبب شناسی، انواع و روش های درمان اختلالات یادگیری |
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | - برگزاری کلاس و تدریس در طول سالتحصیلی به صورت مشارکتی |
| نحوه ارزیابی | - حضور و مشارکت فعال کلاسی 15 درصد - فعالیتهای کلاسی در طول نیمسال 15 درصد - آزمون میانی 20 درصد - آزمون پایانی 50 درصد - سایر موارد تا 2 نمره ویژه در صورت ارائه ارزشمند |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس | تاریخچه و تعریف اختلالات یادگیری گروه بندی و مراحل تشخیص کودکان با اختلالات یادگیری روش های ترمیمی و آموزشی کودکان با اختلالات یادگیری روش ادراکی – حرکتی - تمرین و آموزش برای تقویت یادگیری های ادراکی – حرکتی - تمرین و آموزش برای تقویت پیوند ادراکی – حرکتی - تمرین و آموزش برای تقویت کنترل بینایی - تمرین و آموزش های لازم قبل از شروع به نوشتن - تمرین و آموزش برای تقویت ادراک شکل - آزمون اندازه گیری ادراکی – حرکتی کپارت - روش چند حسی - مراحل روش چند حسی فرناند |
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی - کلاس 305 | - |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | - |
|---|---|
| منابع | - روش های تحقیق در علوم رفتاری (حسن زاده، 1402) - روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی (دلاور، 1402) - روش های تحقیق کیفی و آمیخته (بازرگان، 1402) - Research methods in psychology (Morling, B. 2018) - Introduction to research methods in psychology (Howitt, D.; Cramer, D. 2011 ) |
| طرح درس |
|
| هدف از طرح درس |
|
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | - برگزاری کلاس و تدریس در طول سالتحصیلی به صورت مشارکتی |
| نحوه ارزیابی | - حضور و مشارکت فعال کلاسی 15 درصد - فعالیتهای کلاسی در طول نیمسال 15 درصد - آزمون میانی 20 درصد - آزمون پایانی 50 درصد - سایر موارد تا 2 نمره ویژه در صورت ارائه ارزشمند |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس |
|
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی - کلاس 304 | - |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | - |
|---|---|
| منابع | - روش های تحقیق در علوم رفتاری (حسن زاده، 1402) - روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی (دلاور، 1402) - روش های تحقیق در علوم رفتاری (حاجلو، 1394) |
| طرح درس |
|
| هدف از طرح درس |
|
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | - برگزاری کلاس و تدریس در طول سالتحصیلی به صورت مشارکتی |
| نحوه ارزیابی | - حضور و مشارکت فعال کلاسی 15 درصد - فعالیتهای کلاسی در طول نیمسال 15 درصد - آزمون میانی 20 درصد - آزمون پایانی 50 درصد - سایر موارد تا 2 نمره ویژه در صورت ارائه ارزشمند |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس |
|
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی - کلاس 305 | - |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | - |
|---|---|
| منابع | - روش های تحقیق در علوم رفتاری (حسن زاده، 1402) - روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی (دلاور، 1402) - روش های تحقیق در علوم رفتاری (حاجلو، 1394) |
| طرح درس |
|
| هدف از طرح درس |
|
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | - برگزاری کلاس و تدریس در طول سالتحصیلی به صورت مشارکتی |
| نحوه ارزیابی | - حضور و مشارکت فعال کلاسی 15 درصد - فعالیتهای کلاسی در طول نیمسال 15 درصد - آزمون میانی 20 درصد - آزمون پایانی 50 درصد - سایر موارد تا 2 نمره ویژه در صورت ارائه ارزشمند |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس |
|
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی - کلاس 305 | - |
- | - | - |