برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
منابع |
|
---|---|
طرح درس | به فایل پیوست مراجعه شود |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی | - | - | - |
منابع |
Anthony Kelly(2003)Decision making using game theory: An introduction for managers. Cambridge university press |
---|---|
فایل پیوست اول | طرح درس.doc |
فایل پیوست دوم | David P. Lawrence - Environmental Impact Assessment_ Practical Solutions to Recurrent Problems (2004)(en)(576s)-Wiley-Interscience (2003).pdf |
فایل پیوست سوم | Peter Wathern - Environmental Impact Assessment_ Theory and Practice-Routledge (1998).pdf |
طرح درس | طرح درس در پیوست |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه 16-18 | دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی | با توجه به حجم مباحث درس هر جلسه 2 ساعت و 30 دقیقه خواهد بود . |
- | - | - |
منابع | -Ghosh.Ashish & Pal.Sankar K(2002).Soft Computing approach to pattern recognition and image processing 2- Haupt.R.L & Haupt.S.E. (2004). Practical genetic algorithms(2nd ed). Hoboken. NJ. John Wiley & Sons 3-Ashlock.D(2006).Evolutionary computation for modeling and optimization, Springer 4-Hassoun,M.H(1995). Fundamentals of Artifical Neural networks.MITPress 5- Timothy. J.R(2004) Fuzzy Logic with Engineering Applications. John Wiley & Sons. 6-Coello Coello, C.A, Lamont. G.B & Van Veldhuizen. D.A(2007) Evolutionary alghorithms for solving multi-objective problems(2nd ed) Springer
|
---|---|
فایل پیوست اول | روشها و تکنیک های مدیریت شهری.pdf |
فایل پیوست دوم | E. N. Barron - Game Theory_ An Introduction-Wiley-Interscience (2008).pdf |
طرح درس | به فایل پیوست مراجعه شود |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه ها- 10تا 12 | دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی | - | - | - |
منابع | 1. خاکی، غلامرضا. (1401). کتاب روش تحقیق (با رویکرد پایان نامه نویسی). نشر فوژان.
|
---|---|
طرح درس | به فایل پیوست مراجعه شود. |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
یکشنبه 8-10 ک. 36 | دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی | - | - | - |
منابع | به پیوست رجوع شود |
---|---|
طرح درس | به پیوست رجوع شود |
تعداد واحد | ۱ |
---|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
سه شنبه ها 14-17 | دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی | مراحل ارزشیابی مرحله ای تکوینی فعالیت منظم دانشجو در کلاس : 20 درصد حضور منظم در کلاس : 5 درصد امتحان میان ترم: 25 درصد امتحان پایان ترم : 50 درصد نوع امتحان میان ترم : کتبی و عملی نوع امتحان پایان ترم : کتبی و عملی نحوه ارزشیابی فعالیت کلاسی: دانشجو موظف است تکالیف خواسته شده مطابق با طرح درس را حداکثر دو هفته بعد از ارائه در کلاس تحویل دهد. |
- | - | - |
منابع | به پیوست 1 رجوع شود |
---|---|
طرح درس | به پیوست 1 رجوع شود |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
سه شنبه ها 8- 10 | دانشکده برنامه ریز ی و علوم محیطی | به پیوست 1 رجوع شود |
- | - | - |
طرح درس | به پیوست مراجعه شود |
---|
تعداد واحد | ۲ |
---|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی - کلاس 36 | - | - | - |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
نحوه ارزیابی | مراحل ارزشیابی مرحله ای □ تکوینی □ فعالیت کلاسی و ارائه 40 درصد از نمره نهایی حضور منظم در کلاس درس 10 درصد از نمره نهایی امتحان میان ترم ---- درصد از نمره نهایی امتحان پایان ترم 50 درصد از نمره نهایی نوع امتحان میان ترم : شفاهی □ تشریحی □ چند گزینه ای صحیح و غلط جور کردنی نوع امتحان پایان ترم : شفاهی □ تشریحی □ چند گزینه ای صحیح و غلط جور کردنی نحوه ارزشیابی فعالیت کلاسی : دانشجو موظف است کارهای خواسته شده مطابق با طرح درس را انجام و در مباحث کلاس با ارائه و سخنرانی مشارکت فعال داشته باشد |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
سه شنبه ها 8-10 | دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی | - | - | - |
پیش نیاز درس | مراحل ارزشیابی مرحله ای □ تکوینی □ فعالیت کلاسی و ارائه 40 درصد از نمره نهایی حضور منظم در کلاس درس 10 درصد از نمره نهایی امتحان میان ترم ---- درصد از نمره نهایی امتحان پایان ترم 50 درصد از نمره نهایی نوع امتحان میان ترم : شفاهی □ تشریحی □ چند گزینه ای صحیح و غلط جور کردنی نوع امتحان پایان ترم : شفاهی □ تشریحی □ چند گزینه ای صحیح و غلط جور کردنی نحوه ارزشیابی فعالیت کلاسی : دانشجو موظف است کارهای خواسته شده مطابق با طرح درس را انجام و در مباحث کلاس با ارائه و سخنرانی مشارکت فعال داشته باشد |
---|---|
منابع | به پیوست رجوع شود |
طرح درس | به پیوست رجوع شود |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | به پیوست رجوع شود |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | به پیوست رجوع شود |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
سه شنبه ها 10-12 | دانشکده برنامه ریزی - اتاق 35 | - | - | - |
تعداد واحد | ۲ |
---|
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه ها 10-12 | - | - | - |
پیش نیاز درس | دانشجو باید با روشهای تحلیل های کیفی ( پدیدار شناسی و تحلیل تماتیک ) و روشهای کمی ( تحلیل فضایی و آمار فضایی ) آشنایی کافی داشته باشد |
---|---|
منابع | عدالت اجتماعی و شهر ؛ دیوید هاروی ، فصل پنجم Commercial Real state , Geltner & Miller و به پیوست مراجعه شود |
طرح درس | پیوست مراجعه شود |
هدف از طرح درس | به پیوست مراجعه شود |
تعداد واحد | ۲ |
---|---|
روش تدریس | سخنرانی - کار عملی |
نحوه ارزیابی | مطابق با طرح درس |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مطابق با طرح درس |
اطلاعات کلاس
زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
---|---|---|---|---|---|
شنبه ها 8-10 | دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی - اتاق 35 | - | - | - |