بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین دژ در آذربایجان غربی)

نویسندگانفتانه حاجیلو*، فاطمه گلابی، طوبی خدامرادی
نشریهدوفصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری
ارائه به نام دانشگاهدانشگاه تبریز
شماره صفحات۱-۱۲
شماره مجلد۳۵
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۴۰۱-۵-۱۰
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران

چکیده مقاله

لینک ثابت مقاله