برنامه درسی

لیست برنامه های درسی

پیش نیاز درس

روانشناسی تربیتی

منابع

Santrock, J. W. (2022). Educational psychology. McGraw-Hill.

Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: Theory and practice.

Ormrod, J. E., Anderman, E. M., & Anderman, L. H. (2023). Educational psychology: Developing learners. Pearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458.

طرح درس

در پیوست آمده است

هدف از طرح درس

اهداف هر جلسه در پیوست ارائه شده است

تعداد واحد ۲
روش تدریس

مباحثه گروهی و یادگیری مبتنی برمسئله

نحوه ارزیابی

آزمون کتبی و پروژه

زمان بندی و نحوه ارائه درس

جلسه اول: منابع درس و روش شناسی

جلسه دوم: یادگیری

جلسه سوم: یادگیری اجتماعی - هیجانی

جلسه چهارم: مهارت های عالی تفکر

جلسه پنجم و ششم: تحول روانشناختی

جلسه هفتم: نظریه پردازش اطلاعات

جلسه هشتم و نهم: نظریه های جدیدئ تحول

جلسه دهم و یازدهم: شناخت اجتماعی

جلسه دوازدهم: فراشناخت

جلسه سیزدهم: نظریه ذهن

جلسه چهاردهم: کارکرد های عالی اجرایی ذهن

جلسه پانزدهم: جمع بندی و نتیجه گیری

اطلاعات کلاس

زمان برگزاری مکان برگزاری توضیحات فایل پیوست اول فایل پیوست دوم فایل پیوست سوم
شنبه 8-10 دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- - -
پیش نیاز درس

روانشناسی

منابع

Santrock, J. W. (2022). Educational psychology. McGraw-Hill

Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: Theory and practice.

Ormrod, J. E., Anderman, E. M., & Anderman, L. H. (2023). Educational psychology: Developing learners. Pearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458..

طرح درس

در پیوست ارائه شده است

هدف از طرح درس

اهداف هر جلسه بصورت رفتاری در پیوست ارائه شده است

تعداد واحد ۲
روش تدریس

یادگیری مبتنی بر مسئله و یادگیری یاددهی مشارکتی و سخنرانی

نحوه ارزیابی

بصورت کتبی و ارائه پروژه

زمان بندی و نحوه ارائه درس

در پیوست آمده است

اطلاعات کلاس

زمان برگزاری مکان برگزاری توضیحات فایل پیوست اول فایل پیوست دوم فایل پیوست سوم
یکشنبه 8-10

================================================================

- - -
پیش نیاز درس

مقدمات آزمون های روانی

منابع

گنجی، ح. (1392). آزمون های روانی. تهران: ساوالان

بهرامی، ه.(1398). مبانی نظری و فنون کاربردی. تهران: دانشگاه علامه

فتحی آشتیانی، ع.(1402).آزمون های روانشناختی. تهران: بعثت

طرح درس

در پیوست آمده است

هدف از طرح درس

در پیوست هدف هر جلسه ارائه شده است

تعداد واحد ۲
روش تدریس

یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی

نحوه ارزیابی

کتبی و گزارش نویسی

زمان بندی و نحوه ارائه درس

در پیوست آمده است

اطلاعات کلاس

زمان برگزاری مکان برگزاری توضیحات فایل پیوست اول فایل پیوست دوم فایل پیوست سوم
یکشنبه 2-4 علوم تربیتی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- - -
پیش نیاز درس

درس روانشناسی تربیتی

تعداد واحد ۲
روش تدریس

یادگیری مبتنی بر مسئله، مشارکتی، سخنرانی و مباحثه گروهی

نحوه ارزیابی

پروژه و آزمون کتبی

زمان بندی و نحوه ارائه درس

در پیوست آمده است.

اطلاعات کلاس

زمان برگزاری مکان برگزاری توضیحات فایل پیوست اول فایل پیوست دوم فایل پیوست سوم
دانشکده علوم تربیتی - - -