برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
عنوان | کاربرد آزمون های روانی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه 2-4 |
مکان برگزاری | علوم تربیتی |
تعداد واحد | ۲ |
پیش نیاز درس | مقدمات آزمون های روانی |
نحوه ارزیابی | کتبی و گزارش نویسی |
روش تدریس | یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | در پیوست آمده است |
منابع | گنجی، ح. (1392). آزمون های روانی. تهران: ساوالان بهرامی، ه.(1398). مبانی نظری و فنون کاربردی. تهران: دانشگاه علامه فتحی آشتیانی، ع.(1402).آزمون های روانشناختی. تهران: بعثت |
فایل پیوست اول | طرح 3.docx |
طرح درس | در پیوست آمده است |
هدف از طرح درس | در پیوست هدف هر جلسه ارائه شده است |
توضیحات | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
عنوان | روانشناسی مدرسه |
---|---|
مقطع تحصیلی | دکترای تخصصی |
مکان برگزاری | دانشکده علوم تربیتی |
تعداد واحد | ۲ |
پیش نیاز درس | درس روانشناسی تربیتی |
نحوه ارزیابی | پروژه و آزمون کتبی |
روش تدریس | یادگیری مبتنی بر مسئله، مشارکتی، سخنرانی و مباحثه گروهی |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | در پیوست آمده است. |
فایل پیوست اول | طرح 4.docx |
عنوان | مباحث جدید روانشناسی تربیتی |
---|---|
مقطع تحصیلی | دکترای تخصصی |
زمان برگزاری | شنبه 8-10 |
مکان برگزاری | دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی |
تعداد واحد | ۲ |
پیش نیاز درس | روانشناسی تربیتی |
نحوه ارزیابی | آزمون کتبی و پروژه |
روش تدریس | مباحثه گروهی و یادگیری مبتنی برمسئله |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | جلسه اول: منابع درس و روش شناسی جلسه دوم: یادگیری جلسه سوم: یادگیری اجتماعی - هیجانی جلسه چهارم: مهارت های عالی تفکر جلسه پنجم و ششم: تحول روانشناختی جلسه هفتم: نظریه پردازش اطلاعات جلسه هشتم و نهم: نظریه های جدیدئ تحول جلسه دهم و یازدهم: شناخت اجتماعی جلسه دوازدهم: فراشناخت جلسه سیزدهم: نظریه ذهن جلسه چهاردهم: کارکرد های عالی اجرایی ذهن جلسه پانزدهم: جمع بندی و نتیجه گیری |
منابع | Santrock, J. W. (2022). Educational psychology. McGraw-Hill. Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: Theory and practice. Ormrod, J. E., Anderman, E. M., & Anderman, L. H. (2023). Educational psychology: Developing learners. Pearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458. |
فایل پیوست اول | طرح 2.docx |
طرح درس | در پیوست آمده است |
هدف از طرح درس | اهداف هر جلسه در پیوست ارائه شده است |
توضیحات | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
عنوان | روانشناسی تربیتی |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه 8-10 |
تعداد واحد | ۲ |
پیش نیاز درس | روانشناسی |
نحوه ارزیابی | بصورت کتبی و ارائه پروژه |
روش تدریس | یادگیری مبتنی بر مسئله و یادگیری یاددهی مشارکتی و سخنرانی |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | در پیوست آمده است |
منابع | Santrock, J. W. (2022). Educational psychology. McGraw-Hill Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: Theory and practice. Ormrod, J. E., Anderman, E. M., & Anderman, L. H. (2023). Educational psychology: Developing learners. Pearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458.. |
فایل پیوست اول | 1673941673-course-plan-.docx |
طرح درس | در پیوست ارائه شده است |
هدف از طرح درس | اهداف هر جلسه بصورت رفتاری در پیوست ارائه شده است |
توضیحات | ================================================================ |