برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
| پیش نیاز درس | روانشناسی تربیتی |
|---|---|
| منابع | Santrock, J. W. (2022). Educational psychology. McGraw-Hill. Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: Theory and practice. Ormrod, J. E., Anderman, E. M., & Anderman, L. H. (2023). Educational psychology: Developing learners. Pearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458. |
| طرح درس | در پیوست آمده است |
| هدف از طرح درس | اهداف هر جلسه در پیوست ارائه شده است |
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | مباحثه گروهی و یادگیری مبتنی برمسئله |
| نحوه ارزیابی | آزمون کتبی و پروژه |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس | جلسه اول: منابع درس و روش شناسی جلسه دوم: یادگیری جلسه سوم: یادگیری اجتماعی - هیجانی جلسه چهارم: مهارت های عالی تفکر جلسه پنجم و ششم: تحول روانشناختی جلسه هفتم: نظریه پردازش اطلاعات جلسه هشتم و نهم: نظریه های جدیدئ تحول جلسه دهم و یازدهم: شناخت اجتماعی جلسه دوازدهم: فراشناخت جلسه سیزدهم: نظریه ذهن جلسه چهاردهم: کارکرد های عالی اجرایی ذهن جلسه پانزدهم: جمع بندی و نتیجه گیری |
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| شنبه 8-10 | دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | روانشناسی |
|---|---|
| منابع | Santrock, J. W. (2022). Educational psychology. McGraw-Hill Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: Theory and practice. Ormrod, J. E., Anderman, E. M., & Anderman, L. H. (2023). Educational psychology: Developing learners. Pearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458.. |
| طرح درس | در پیوست ارائه شده است |
| هدف از طرح درس | اهداف هر جلسه بصورت رفتاری در پیوست ارائه شده است |
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | یادگیری مبتنی بر مسئله و یادگیری یاددهی مشارکتی و سخنرانی |
| نحوه ارزیابی | بصورت کتبی و ارائه پروژه |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس | در پیوست آمده است |
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| یکشنبه 8-10 | ================================================================ |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | مقدمات آزمون های روانی |
|---|---|
| منابع | گنجی، ح. (1392). آزمون های روانی. تهران: ساوالان بهرامی، ه.(1398). مبانی نظری و فنون کاربردی. تهران: دانشگاه علامه فتحی آشتیانی، ع.(1402).آزمون های روانشناختی. تهران: بعثت |
| طرح درس | در پیوست آمده است |
| هدف از طرح درس | در پیوست هدف هر جلسه ارائه شده است |
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی |
| نحوه ارزیابی | کتبی و گزارش نویسی |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس | در پیوست آمده است |
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| یکشنبه 2-4 | علوم تربیتی | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
- | - | - |
| پیش نیاز درس | درس روانشناسی تربیتی |
|---|
| تعداد واحد | ۲ |
|---|---|
| روش تدریس | یادگیری مبتنی بر مسئله، مشارکتی، سخنرانی و مباحثه گروهی |
| نحوه ارزیابی | پروژه و آزمون کتبی |
| زمان بندی و نحوه ارائه درس | در پیوست آمده است. |
اطلاعات کلاس
| زمان برگزاری | مکان برگزاری | توضیحات | فایل پیوست اول | فایل پیوست دوم | فایل پیوست سوم |
|---|---|---|---|---|---|
| دانشکده علوم تربیتی | - | - | - |