برنامه درسی
لیست برنامه های درسی
عنوان | ٍُESP انگلیسی برای اهداف ویژه |
---|---|
مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
زمان برگزاری | یکشنبه ساعت10 |
مکان برگزاری | دانشکده ادبیات |
تعداد واحد | ۲ |
نحوه ارزیابی | ارزیابی مستمر بر اساس مشارکت دانشجویان در بحث ها آزمون های متناوب در طول ترم امتحان میان ترم ارایه مطلب آزمون پایان ترم |
روش تدریس | تشویق دانشجویان به مشارکت در بحث ها طرح یک سوال در شروع درس برای اطمینان از مطالعه مطلب پیش بینی شده سوال از دانشجویان در رابطه با نکات مهم مطلب وراهنمایی و تکمیل نظر آن ها طرح سوال در آخر جلسه برای مطالعه بیشتر
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مطلب برای بحث در هر جلسه قبلا مشخص می شود اول هر جلسه از دانشجویان سوال می شود مطلب را خوانده ید نظر کلی دانشجویان را به مطلب سوال می شود . اینکه مفید بوده یاخیر از دانشجویان خواسته می شود هریک نکات مهه مطلب را بازگو کنند باقی وقت را به نکات اصلی درس مرور داشته و توضیحات لازم ارایه می شود در وقت باقیمانده به سوالات جواب داده می شود
|
طرح درس | In The Name of Allah
Weekly Schedule for MA ESP second semester 1402-1403
Session Content
9. Dudley-Evans and Maggie Jo ST John.1998. Developments in English for Specific Purposes. PP. 1-34
10. Douglas,Dan. 2000. Assessing Languages for Specific purposes. Chapter 1
11 . Hutchinson, T. Alan, Waters. 1987. English for Specific Purposes. A learning-centred approach
12…………………………………………………………………………………………………………………..
13……………………………………………………………………………………………………………………..
14……………………………………………………………………………………………………………………..
15……………………………………………………………………………………………………………………
16……………………………………………………………………………………………………………………
Good Luck
In The Name of Allah
Weekly Schedule for MA ESP second semester 1402-1403
Session Content
9. Dudley-Evans and Maggie Jo ST John.1998. Developments in English for Specific Purposes. PP. 1-34
10. Douglas,Dan. 2000. Assessing Languages for Specific purposes. Chapter 1
11 . Hutchinson, T. Alan, Waters. 1987. English for Specific Purposes. A learning-centred approach
12…………………………………………………………………………………………………………………..
13……………………………………………………………………………………………………………………..
14……………………………………………………………………………………………………………………..
15……………………………………………………………………………………………………………………
16……………………………………………………………………………………………………………………
Good Luck
|
هدف از طرح درس | آشنایی با انگلیسی برای اهداف ویژه مقایسه انگلیسی برای هدف عمومی با اهداف ویژه نحوه تدوین مطالب برای انگلیسی با اهداف ویژه روش های مختلف تدوین مطالب برای ESP نحوه تدریس انگلیسی برای اهداف ویژه بررسی کتب تالیفی در رابطه با انگلیسی برای اهداف ویژه |
عنوان | ٍُESP انگلیسی برای اهداف ویژه |
---|---|
مقطع تحصیلی | دكتری تخصصی PhD |
زمان برگزاری | شنبه ساعت10 |
مکان برگزاری | دانشکده ادبیات |
تعداد واحد | ۲ |
نحوه ارزیابی | ارزیابی مستمر بر اساس مشارکت دانشجویان در بحث های کلاسی آزمون های متناوب در طول ترم امتحان میان ترم ارایه مطلب انجام کار پژوهشی و ارایه در آخر ترم آزمون پایان ترم |
روش تدریس | تشویق دانشجویان به مشارکت در بحث ها طرح یک سوال در شروع درس برای اطمینان از مطالعه مطلب پیش بینی شده سوال از دانشجویان در رابطه با نکات مهم مطلب وراهنمایی و تکمیل نظر آن ها طرح سوال در آخر جلسه برای مطالعه بیشتر
|
عنوان | culture and identity in SLA |
---|---|
مقطع تحصیلی | دكتری تخصصی PhD |
زمان برگزاری | دوشنبه ساعت 10 |
مکان برگزاری | دانشکده ادبیات |
تعداد واحد | ۲ |
نحوه ارزیابی | امتحان کلاسی متناوب میان ترم امتحان پایان ترم ارایه دانشجو پروژه پایان ترم |
روش تدریس | در بحث روش تدریس امروزه بر روش تدریس تعاملی و مشارکتی تاکید میشود .در تحصیلات تکمیلی این روش بهترین بوده و مورد توجه من می باشد ه |
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مطلب برای بحث در هر جلسه قبلا مشخص می شود اول هر جلسه از دانشجویان سوال می شود مطلب را خوانده ید نظر کلی دانشجویان را به مطلب سوال می شود . اینکه مفید بوده یاخیر از دانشجویان خواسته می شود هریک نکات مهه مطلب را بازگو کنند باقی وقت را به نکات اصلی درس مرور داشته و توضیحات لازم ارایه می شود در وقت باقیمانده به سوالات جواب داده می شود
|
طرح درس | طرح درس هر جلسه اول ترم به دانشجویان ارایه می شود In The Name of Allah
Weekly Schedule for Ph.D. Culture and identity Course First Semester Academic Year: 1402-1403 Parviz Ajideh
Session content
|
توضیحات | آشنایی با اهمیت فرنگ در زبان آموری توجه دادن به اهمیت دادن به فرهنگ زبان مبدا وزبان مقصد بررسی کتب درسی مدارس و موسسات آموزشی و دانشگاه هابا توجه به محتوای فرهنگی نحوه تدریس فرهنگ در آموزش زبان انگلیسی و نقش استاد در این رابطه |
عنوان | Testing |
---|---|
مقطع تحصیلی | دكتری تخصصی PhD |
زمان برگزاری | سه شنبه ساعت10 |
مکان برگزاری | دانشکده ادبیات |
تعداد واحد | ۲ |
نحوه ارزیابی | ارزیابی مستمر بر اساس مشارکت دانشجویان در بحث ها آزمون های متناوب در طول ترم انجام کار پژوهشی وارایه آن در پایان ترم ارایه مطلب آزمون پایان ترم |
روش تدریس | تشویق دانشجویان به مشارکت در بحث ها طرح یک سوال در شروع درس برای اطمینان از مطالعه مطلب پیش بینی شده سوال از دانشویان در رابطه با نکات مهم مطلب وراهنمایی و تکمیل نظر آن ها طرح سوال در آخر جلسه برای مطالعه بیشتر
|
زمان بندی و نحوه ارائه درس | مطلب برای بحث در هر جلسه قبلا مشخص می شود اول هر جلسه از دانشجویان سوال می شود مطلب را خوانده ید نظر کلی دانشجویان را به مطلب سوال می شود . اینکه مفید بوده یاخیر از دانشجویان خواسته می شود هریک نکات مهه مطلب را بازگو کنند باقی وقت را به نکات اصلی درس مرور داشته و توضیحات لازم ارایه می شود در وقت باقیمانده به سوالات جواب داده می شود
|
طرح درس | In the name of Allah
Ph.D. Testing Syllabus First semester Academic year 1402-3 Instructor: Parviz Ajideh Time: Tuesday 10-12
Aims 1- Familiarity with the importance of Testing 2-The place of Testing in applied linguistics 3-The relationship between Testing and teaching 4-Basic Issues and trends in language testing 5-Paradigm shifts in testing
Methods 1- Readings from textbooks and articles and discussing the main points 2-Pressentations 3. Term Paper
Grading 1- Quizzes and class participation 5 2-Term Paper and Presentations 7 3-Final Exam 8
Notes
1- Any change in the schedule will be announced by the instructor 2-Assigned readings must be read before each class time 3-Students are expected to attend and participate in extra classes announced in advance
Weekly Schedule for P.D. Testing
Session Content
1. A review on Harris, D.P. 1969. Testing English as a Second Language. 2. A. Hughes, Arthur 1989, 2003. Testing for Language Teachers. Chapters 1 and 2 B. Davies, Alan.1990. Principles of Language Testing. Chapter 3 3. Oller, J.W. 1979 Language Tests at School. Chapter 2,3, and 12 4. A. Satarpour, S a,d Ajideh, P. 2014. Investigating the relatedness of cloze-elide test, multiple-choice cloze test, and c-test as measures of reading comprehension. In Journal of Language Teaching and Learning B. A jideh, P, and Nourdad, N. 2012 The effect of dynamic assessment on EFL reading comprehension in different proficiency levels. In Language Testing in Asia 5. A. Farhady H.2005 Language: A Linguametric perspective, Language Assessment Quaeterly B. Farhady, H. and Hedayati, H. 2009 Language assessment policy. In Annual Review of Applied Linguistics 6. Bachman, L .F. 1990 Fundamental Considerations in Language Testing. Chapter 6 7. Bachman and Palmer. 1996 Language testing in practice. Chapter 7 8. Bachman and Palmer. 2010 Language Assessment in Practice chapters 1.2.3 9. Douglas Dan. 2000 Assessing Languages for Specific Purposes. Chapter 1 10. Ajideh, P. 2012. EGP or ESP test for medical fields of study. In Journal of Language Teaching and Learning 11. Douglas Brown.H. 2004 Language Assessment Principles and Classroom Practices. Chapter 10 12. Phakiti, Aek. 2003 A closer look at the relationship of cognitive and metacognitive strategy use to EFL reading achievement test performance. In Language Testing 13. Term paper Presentation 14. ………………………………………., 15. ………………………………………… 16 …………………………………………
Good Luck
|
هدف از طرح درس | آشنایی با اهمیت ارزشیابی ارتباط آموزش وارزشیابی مبانی واصول ارزشیابی روشهای تخمین روایی واعتبار تاثیر مثبت ومنفی آزمون در آموزش
|