بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی ‌در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی)

نویسندگانفتانه حاجیلو- فاطمه گلابی- طوبی خدامرادی
نشریهفصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری
شماره صفحات۱-۱۲
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۱۴۰۱
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهچاپی
کشور محل چاپایران

چکیده مقاله

لینک ثابت مقاله